utorak, 26. listopada 2010.

FBI rukavice - Just good food

U igrici FBI rukavice koju je pokrenula mamajac sa bloga Cooks and Bakes , ovaj put dvomjesečno, u 9.i 10. mjesecu istražujemo blog drage Nade - Just good food.

Sa Nadinim blogom  nisam ranije bila detaljnije upoznata, a kako sam dobar dio 9.-tog  mjeseca morala mirovati tako sam imala vremena sve lijepo iščitati i poprilično sam se tamo uselila i definitivno ostajem kao stalni gost :) . Nadina kuhinja mi sasvim odgovara i jako su mi se svidjeli Nadini recepti, na izgled tako jednostavni a svaki zapravo ima nešto što ga čini posebnim. Tako sam se čitajući i gledajući oduševljavala uobičajenim namirnicama u nekim novim okusima kao i nekim manje uobičajenim ali dostupnima i njihovim kombinacijama.  A tek one divne slike......
I odmah sam primjetila prekrasne torte koje Nada radi. Na žalost ovaj put nisam isprobala niti jednu iako sam se nadala da hoću obzirom na produljenje roka igrice. Ali evo, sada je ostalo ovako, što ne znači što da prvom prilikom neću neku napraviti (već znam i kada i koju :)

I eto, čim sam tamo negdje sredinom 9. mjeseca počela mrdati odmrdala sam i u kuhinju i malo po malo iz Nadine kuhinje  isprobala sam slijedeće: 

(prvo ćemo o slanome a zatim o slatkome i recepte neću prepisivati već su u linkovima u naslovu)  

Kada sam vidjela ovaj recept u sekundi sam znala da ću ga isprobati . Kako i sama Nada kaže, nema tu filozofiranja i ne može biti nego dobro. I bilo je, ne samo dobro, bilo je izvrsno !! Baš su mi se roladice svidjele odmah na prvu. Ali moram priznati da sam umak ipak onako malo ispod oka gledala dok se kuhao, a kada sam ga probala , mmmmm......, pa to je fantastično ! Kojom brzinom sam ovo pojela sa tanjura bolje da se ne hvalim :) .
Rolade sa umakom sam poslužila sa svježom rajčicom. Sigurna sam da ću ih opet raditi pa će biti i još prilika za posluživanje u nekoj drugoj kombinaciji. 





Kako je ostalo piletine iz prošlog recepta odlučila sam se napraviti ove ražnjiće. Privukli su me kombinacijom piletine i povrća koja uvijek dobro prolazi a i time što su lijepi, šareni, veseli..... :)
Nisam imala žutu papriku, ali piletina sa lukom, tikvicom i crvenom paprikom je bila savršena , ajme kako fino. Za prilog nisam radila rižu sa graškom već sam poslužila ovo . Pikantni prutići od palente su se sasvim dobro uklopili sa ražnjićima, uz salatu od svježe rajčice, odličan ručak !




Riba i povrće su zbilja često na mom stolu, volim ribu, a volim i povrće, i nekako se baš dobro osjećam kada pojedem takav obrok. Brancin je isto tako riba koju često biram. Na Dolcu se nađe tako lijepih i svježih primjeraka, a teta Danica u ribarnici kod koje uvijek kupujem  lijepo mi ga  i očisti i ostaje mi samo da ga pripremim. Nada je svoje brancine omotala pancetom, ja do sada nikada nisam i jako me zaintrigirao taj spoj okusa, jednostavno morala sam ga isprobati. Pečenje u foliji mi se uvijek sviđalo (nema suđa, ulja,prskanja... :), a sada mi se sviđa i brancin omotan pancetom. Odličan spoj okusa i mirisa koji me zapuhnuo kada sam razmotala foliju, .......uživala sam u ovome .... fino je, baš fino. Za prilog sam skuhala brokulu i krompirić. Još jedan recept za ponoviti ga !










Piletina s batatom
Kod ovog recepta privukla me marinada. Kombinacija naranče, soja sosa i đumbira je definitno ona kod koje sam se zaustavila. Pročitala sam i rekla "komplicirano" pa sam pročitala opet i zaključila da uopće nije komplicirano već naprotiv vrlo jednostavno. To što će piletina provesti noć u marinadi zapravo sa mnom i nema neke veze i oko same pripreme nema puno posla. Pogotovo za rezultat koji sam dobila. A dobila sam super ukusnu piletinu i isto takav prilog. E sada oko priloga moram reći da sam otišla kupiti batat ali sam se vratila doma bez njega (bolje da ne objašnjavam kako :), pa sam stavila obični krompir i par komada bundeve. Vjerujte i to je odlična kombinacija.
Dva batka i pripadajući prilog naumila sam podijeliti na dva obroka, to mi je obično dosta. Ovaj put nije bilo, sve sam pojela odmah, jednostavno kada sam probala nisam mogla stati, tako je finoooo.... :)




Na ovaj kolač sam odmah "bacila oko", čokolada i bademi, moja kombinacija  !
Uz to, na poslu imam ekipu koja uživa degustirajući moje eksperimente i do sada me  nisu iznevjerili kada treba nešto iskomentirati bilo to dobro ili ne tako dobro i  ovaj kolač odlučila sam napraviti  za njih. Naravno, probala sam ga i ja . I kolač je ispunio moja očekivanja. Iako je bogate , pomalo zbijene teksture on je zapravo nježan, a omot od kakaoa i kakao posip daje mu neku jačinu. I dosta je sočan i kremast .I isto tako dosta bademast što mi se baš sviđa.
To što mi je lagano popucao po vrhu jednostavno ćemo zanemariti, zakamuflirala sam koliko sam mogla :).
Definitivno odličan kolač, meni jako ukusan, a i "ekipa degustatori" su ga pojeli , i  kažu mi "e, ovaj kolač je za 10 !!" :)









Uh gdje me nađe :), pa ja bih na ovome mogla živjeti ! 
Čim sam vidjela ovaj recept i slike  nije bilo nikakve dileme oko isprobavanja, samo što sam  prije svega morala potražiti smokve kojih sada baš i nema u izobilju. I našla sam neke male, zgužvane, ali nema veze , važno je da je smokva , a usput iako su loše izgledale bile su baš slatkog i dobrog okusa. 
Napravila sam sve po receptu i dobila profinjenu kremu sa laganim tragom okusa lavande, i mirisni i slatki karamel od smokava, volim, volim , volim ! :)







Kako sam se veći dio 9.-tog mjeseca pila ljekove i primala injekcije, tako sam stalno imala potrebu za nečim svježim i laganim i po mogućnosti voćnim. Inače volim voćne deserte, i kuhano ili pečeno voće u raznim kombinacijama. Bademe također volim i ovo punjenje mi se sviđalo tako da su i ove nektarine bile pravi izbor za mene. Iako im sada nije puna sezona uvijek ih se nađe za kupiti (čudila se prijateljica koja mi je pomagala oko opskrbe tih dana -  kaj nektarine da ti kupim ? baš nektarine ?) . Da baš nektarine,  jer : Nektarina +  ukusno bademasto punjenje = odlična poslastica  za zasladiti se i osvježiti.







Zar se moglo dogoditi da ja , deklarirana ljubiteljica izrade i kušanja marmelada, ovaj recept ne isprobam ? :) . Došao je na red tek na kraju iako sam znala da ću ga isprobati odmah na početku. Ali zamislite da sam dok sam mirovala naručila još i "kupi mi mango i kivi" :):). Ali na kraju sam ipak došla na svoje. Kivi moram priznati baš ne volim jesti pa ga niti ne koristim posebno. A mango vrlo rijetko. Stoga me baš zaintrigiralo kakvog će okusa biti u ovoj kombinaciji i ovako pripremljeni.
Marmeladu sam skuhala  po receptu osim što sam smanjila šećer (za cca 1/3)  jer ne volim preslatko i jako mi se svidjela. Osjećaju se okusi svakog od sastojaka, pomalo je i oporo. A meni  takva marmelada baš odgovara  i poprilično mi je  lagana i osvježavajuća. U svakom slučaju bilježim je i za ubuduće !






Eto kao što se vjerujem i vidi uživala sam u Nadinoj kuhinji , nadam se da ću i još ponešto uspjeti vremenom isprobati, a one isprobane recepte koji su mi se toliko svidjeli sigurno ću još koji put pripremiti.
Hvala ti Nada za lijepe recepte  koje dijeliš sa nama !


Broj komentara: 17:

  1. Draga Branka!
    Hvala Vam puno na svim ovim lijepim riječima, hvala Vam jer ste isprobali toliko puno mojih recepata..Uživala sam čitajući ovaj Vaš post i gledajući sve moje recepte u Vašem radu...Zatekli ste me, sve izgleda toliko primamljivo, od piletine, ribe, torte, marmelade..sve! Hvala Vam još jednom, puno..

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno divni recepti i ti si sve to divno pripremila, ja takodje jako volim da pratim doticni blog :)

    Marmelada bas izgleda super, nikada nisam videla nesto slicno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka cast, sve divno pripremljeno, napisano, fotkano...post za uzivanje, ma cak bih i fotke poruckala, mljac!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. svaka čast Branka, odlična odabir jela. Kod Nade je i teško odabrati, jer sva njena jela su apsolutna zanimljiva i sigurna sam da su jako ukusna, od konkretnih obiteljskih ručkova, do divnih uradaka-slastica koje priprema.. napravila si odličan posao i lijepo predstavila njena jela i blog.. :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidi se da si bila vrlo vredna i doooobro istražila Nadin blog. Svaka čast, sva jela i fotke su odlične! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan izbor, prezentacija još bolja, sve pet.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Branka, kada vidim što si ti sve uradila mene lijepo sram postaviti moj post:))) Izvrstan odabir i prekrasan post! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  8. Naradila si se i pravu gozbu priredila. Svi mi se recepti čine odlični. A i jako si ih lijepo prezentirala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Savrseno odradjen zadatak :))) Odlican izbor jela i zaista savrsena prezentacija, svaka cast!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti si se zbilja svojski primila istraživanja, a vidim da si bila uspješna. Nada ima zaista super recepte i nakon posta koji sam objavila, probala sam još neka njezina jela, a to ću sve objaviti u mjesecu kada ću objavljivati samo recepte blogerica. Napravila si odličan izbor i sve izgleda krasno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo napravljeno, mnogo strpljenja ulozeno a isplatilo se super izgleda...

    OdgovoriIzbriši
  12. Svaka čast! Ja se od slika najedoh:) Veruj, ko da sam se počastila stvarno! Vidim da si bila predana radu i po meni vredi uloženog truda.

    OdgovoriIzbriši
  13. bila si stvarno vrijedna, ja sam počela odmah s isprobavanjem ali kako su mi iskrsnuli neki drugi poslovi na žalost u 10 mj. nisam sitigla ništa isprobati, no zabilježeni recepti će biti kad tad isprobani

    OdgovoriIzbriši
  14. Branka sve izgleda predivno, stvarno si puno toga isprobala. :)
    Jako mi je žao što ja nisam stigla ništa napraviti, previše mi se toga skupilo ovaj mjesec. :(

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vam svima na vašim lijepim komentarima.
    Ja sam uživala u Nadinoj kuhinji i drago mi je ako sam vam to uspjela prenjeti i što i vi na ovaj način uživate zajedno sa mnom.


    "Nada" - drago mi je što sam te razveselila ovim postom i isprobanim receptima, bilo mi je uistinu zadovoljstvo !!

    OdgovoriIzbriši
  16. Vrhunski odabir i odlično prezentirano! Ja sam sasvim druga jela radila, a da sad idem ponovo, sasvim sigurno bih ponukana tvojim postom, odabrala čitav niz iz tvojeg izbora! Nada naprosto ima odlične recepte! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. "Tadeja" - hvala ti ! Vidjela sam tvoj izbor i kao i uvijek vrhunsku izvedbu, i ja bih sada sigurno isprobala nešto od toga. Slažem se, Nadini recepti su odlični i nije se lako odlučiti odakle krenuti.

    OdgovoriIzbriši