petak, 26. kolovoza 2011.

Igra 7 linkova - The 7 links Tag Game.




Ovih dana na blogovima se pojavila zanimljiva igrica "Igra 7 linkova " odnosno "The 7 Links Tag Game". mene su u igricu uključile draga Tamara sa bloga What´s for dessert?  i draga Maja sa bloga Achtung baby. Cure puno vam hvala što sam se našla u vašem izboru !

Zanimljivo je i kako mi tekst ispod naslova "pada" dolje i ne mogu ga nikako smjestiti gdje treba pa ostaje ova praznina. Što se dogodilo, nadam se da ću uspjeti otkriti i popraviti da opet normalno izgleda.

No hajdemo na igricu. Pravila igre kažu da na svom blogu trebam linkati:

1.)  Najljepši post
2.)  Najpopularniji post
3.)  Najkontroverzniji post
4.)  Post koji je najviše pomogao
5.)  Iznenađujuće uspješan post
6.)  Post koji nije dobio zasluženu pažnju
7.) Post s kojim se najviše ponosim

i zatim da trebam proslijediti igru na 5 blogova.

Drugi dio ću lako napraviti, ali tko će izabrati ove postove , uh, iako se čini lako zapravo je dosta teško birati svoje postove , lakše bi bilo da to napravi netko drugi :) 
Ali, pravila su pravila i evo kako sam ja to napravila: 


1.) Najljepši post

Čokoladno Valentinovo :)





2.) Najpopularniji post

Mirisna marmelada od višanja





3.) Najkontroverzniji post

Haloween marmelade od bundeve




4. Post koji je najviše pomogao
Ne znam baš da vasm je neki od mojih postova osobito pomogao, ali evo za ovaj znam da je sigurno pomogao dragoj Veri pa ću njega izdvojiti

Marmelada od višanja i trešanja i višnjaste marmelade za Veru :)





5.) Iznenađujuće uspješan post


 



6.) Post koji nije dobio zasluženu pažnju

Dunje i kontonjata ("sir od dunja")





7.) Post s kojim se najviše ponosim
Iako je ovo jedan od rijetkih postova bez recepta , ja ću ga ipak ovdje izdvojiti. Možda se sa njime najviše niti ne ponosim, možda ovdje i ne pripada, ali meni je najdraži i moj ponos je u njemu opisan :)



A sada evo i 5 blogova koje uključujem u ovu igricu. Ukoliko je netko do sada već i uključen , moje isprike što nisam popratila.
Igricu proslijeđujem dragima :


Svima lijepi pozdrav i - igrajmo se ! :)

 

2 komentara: