ponedjeljak, 15. veljače 2010.

Čokoladno Valentinovo :)

Jučer je bilo Valentinovo, ljubav, ljubav, ljubav, ......, čulo se sa svih strana. I neka se čulo, i lijepo je , ali ja opet baš i ne mogu prihvatiti Valentinovo na način kako se ovdje obilježava i kako se na taj dan zapravo to sve oko ljubavi nekako i forsira, to mi nije smisao Valentinova ali u svakom slučaju lijepo je imati jedan takav dan pun pozitivnih i lijepih osjećaja :) 
Volimo i ljubimo ne samo na Valentinovo , volimo i ljubimo ne samo partnera/partnericu već i članove obitelji, prijatelje, drage nam ljude, ....., a na Valentinovo sve je nekako prilagođeno parovima i toj vrsti ljubavi pa mi koji se nađemo izvan toga (kao što sam se ja jučer našla) ne znam kako bismo se trebali ponašati i osjećati.  Zapravo znam ! Ja se osjećam odlično :):) i volim na Valentinovo i bez Valentinova, svaki dan, i isto tako se osjećam voljeno. A to mi osim obiltelji (kod njih se to podrazumjeva :):) dokazuju i pokazuju već godinama i moji dragi prijatelji, kolege, ljudi koje češće ili rjeđe susrećem, ma svi za koje znam a možda i neki za koje i ne znam :) ......, pa su tako isto to dokazali i pokazali i jučer.

I tako su u duhu Valentinova oni  mene počastili na svoj način a ja sam njih počastila na svoj  i svi smo imali jedno lijepo čokoladno Valentinovo uz ove male crvene "srcaste" dodatke čisto radi dekoracije :).
Dragi moji blog-prijatelji sada častim i vas ovom divnom jako čokoladnom slasticom.
Jučer sam je napravila u običnom plehu i formirala u srca , a inače je radim u obliku torte.

Za biskvit je potrebno:
4 kom jaja
100 g šećera
200 g maslaca
150 g tamne čokolade
4 žlice oštrog brašna
1/2 vrećice praška za pecivo

Za preljev biskvita je potrebno:
1 dcl mlijeka
malo ruma

Za kremu je potrebno:
400 ml vrhnja za šlag
200 g tamne čokolade

 
- Čokoladu otopiti na pari (možete joj dodati žlicu do dvije vode radi lakšeg otapanja)
- Maslac (sobne temperature) i šećer mutiti mikserom na najvećoj brzini dok ne bude pjenast
- Odvojiti žumanjke i bjelanjke i od bjelanjaka umutiti čvrsti snijeg
- Žumanjke dodati, jedno po jedno u umućeni maslac i šećer i mutiti dalje mikserom.
- Dodati otopljenu čokoladu, brašno i prašak za pecivo i sve umješati mikserom na manjoj brzini
- Zatim dodati snijeg od bjelanjaka i umješati ga kuhačom.
- Sve dobro sjediniti i razliti u formu za pečenje.
- Peći u pećnici na 200 stupnjeva oko 15 minuta (znati ćete da je gotovo kada biskvit malo potamni, počme se odvajati od stijenki forme, ili provjerite čačkalicom koja treba izaći suha).
- Dok je još vruć biskvit prelijte sa 1 dcl mlijeka koje ste tek malo ugrijali (da bude posve mlako) i u koje ste dodali malo ruma. I ostavite ga da se hladi (ne ga stavljati u frižider)
- Zatim u vrhnje za šlag dodajte čokoladu iskidanu na kockice ili komadiće. zagrijavajte i mješajte sve dok se čokolada ne otopi i sve skupa ne uzavri.
- Tada ostavite da se ohladi (ne u frižideru). Dok se hladi povremeno promješajte da se na vrhu ne stvori korica.
- Kada je biskvit skroz hladan i kada je čokoladna krema ohlađena, kremu prelijte po biskvitu, neka ispuni kalup.
- Kako se biskvit sa strane odvojio o d kalupa tu će također ući krema koja se kasnije lijepo stvrdne i dobijete ovako kako vidite na slici.
- Sve stavite u frižider na hlađenje i potpuno stvrdnjavanje. za to treba 2-3 sada , a inače sve skupa može stajati i konzumirati se da bude fino oko 3-4 dana.


Ako ste radili u kalupu za tortu kada se stvrdne odvojite kalup i to je to. Ukrasite po želji, šlagom ili nekom drugom dekoracijom. Ja sam posula šarene mrvice u želji da tortica bude čokoladna i vesela.



Ako ste se kao ja ovaj put odlučili na srca i cvjetiće (ipak je bilo Valentinovo :) ) tada sve napravite u plehu (ja sam u onome iz pećnice) i kada se stvrdne formama vadite oblike kolačića . Lako se vade i sa time nisam imala problema. Za dekoraciju sam također uzela vesele šarene mrvice.


















Dragi prijatelji hvala vam za sve naše dane, za naša prijateljstva, hvala vam što se u mom životu i što ste me primili i ostavili u vašim životima. Hvala vam za sve lijepe trenutke, za sve lijepe riječi, znakove pažnje, podršku, naše razgovore, naše provode, smijeh i radost, tuge, veselja, hvala vam što me podižete kada to treba i hvala vam što me spuštate na zemlju kada to još i više treba :)......za sve što mi pružate kako jučer tako i uvijek. Hvala vam što znam da ste tu !! Jako sam sretna što vas imam i što ste moji !

Ovo sam dobila za poklon od jedne prijateljice i njezine obitelji , i uistinu je ovako:





Broj komentara: 12:

  1. predivan post, a o torti nema ni govora, savrsena je!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga B.,
    pratim tvoj blog od samog početka i moram priznati da sam oduševljena svime, idejom, sadržajem, veselim i zanimljivim stilom pisanja, pozitivnim razmišljanjem, toplinom... a tek poslasticama koje izgledaju stvarno privlačno..... mljac :-)
    Želim ti zahvaliti i čestitati!
    bp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj post i recept sam pročitala sa uživanjem. Isto zadovoljstvo su mi pružile i tvoje lijepe fotografije. I tako...uljepšala si mi ovaj dan draga Branka:)

    OdgovoriIzbriši
  4. "Shangri La Food" - hvala ti na komentaru, vjeruj mi da je i bilo njamiii..., sve pojeli :)
    "Sweet Corner" - hvala ti draga na komentaru i posebno na komplimentu za tortu ! jako mi je drago da ti se tako sviđa !!
    "bp" - puno ti hvala na ovako lijepoj poruci i komplimentima za blog, još uvijek učim i trudim se da to izgleda što bolje i svakako me veseli da ti se sviđa. Čitamo se i dalje :)
    "Kuvarica na trapezu" - draga Maja, puno ti hvala na komentaru kojim si i ti meni uljepšala dan, zbilja sam sretna što ti se post sviđa i što si u njemu uživala.

    Branka

    OdgovoriIzbriši
  5. A kakvo će biti drugačije Valentinovo nego čokoladno,uf sve je extra fino!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čokoladno i slatko and all we need is love! :)
    Lijep post!

    OdgovoriIzbriši
  7. "Vera" - hvala ti, jako mi je drago da ti se sve sviđa !
    "Tadeja" - hvala ti, veseli me da ti se sviđa post, slažem se - "all we need is love" :)
    "Ljilja" - hvala ti i jako mi je drago da ti se torta sviđa !!

    OdgovoriIzbriši
  8. ideja sa srcima je fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši
  9. Putujem za Valentinovo na jedan vikend odmor, a ove kolače ću definitivno spremiti kao iznenađenje

    OdgovoriIzbriši