nedjelja, 18. prosinca 2011.

Piletina sa lukom u crnom čaju

U ovomjesečnom krugu blog-igrice Ajme koliko nas je , naša domaćica draga Nevena sa bloga Ebba´s cuisine zadala nam je temu - čaj !
Kada sam vidjela da nam je Nevena nova domaćica znala sam da će i tema biti originalna kao što su originalni i Nevenini recepti kojima se uvijek veselim i drago mi je kada ponešto mogu i isprobati.

Čaj je kod mene svakodnevan, nakon jutarnje kave na redu su  jedna, dvije, a nekada i tri šalice čaja dnevno. Uz crni i zeleni čaj koje standardno volim sa malo limuna, moj daljnji izbor su biljni čajevi doslovno svih vrsta i kombinacija . Najviše volim kada kupim razne mješavine biljaka pa neke sama sušim , a neke već osušene koristim za kuhanje čaja. Topli mirisni čaj volim popiti i zimi i ljeti, iako moram priznati da mi zimi posebno prija  i svojom toplinom, aromom i mirisom osim što uljepšava trenutak nekada može uljepšati i cijeli dan. 

Ali čaj u kuhinji kao namirnica, kao dio jela , kuhanje u čaju, ......., to još nisam probala i da nije Nevena sada zadala ovu temu mislim da ne bi još niti došlo na red. Ali sve u svoje vrijeme i evo ga, vrijeme za čaj na ovaj način je stiglo. 
Prvo su mi na pamet pali keksići i kolačići, ali od njih sam odustala i odlučila isprobati neko slano jelo sa čajem. Piletina kao meso mi je bila logičan izbor, ona se u svemu i sa svime dobro snalazi pa zašto ne bi i sa čajem. Onda sam malo konzultirala i net, pa malo net, malo ja , ......, i evo piletine sa lukom  u crnom čaju



Piletina sa lukom u crnom čaju  

- 500 g pilećih prsa
- 2 + 2 žlice ulja
- 1 velika glavica luka
- 1 žlica smeđeg šećera
- 100 ml soya sosa
- 500 ml vode
- 2 vrećice crnog čaja

- Piletinu narezati na komadiće
- U zdjeli pomješati soya sos i 2 žlice ulje te preliti piletinu i ostaviti je u toj marinadi oko 1 sat.
- Zatim luk narezati na krupnije komadiće, zagrijati 2 žlice ulja i luk dinstati dok ne omekša.
- Dodati 1 žlicu smeđeg šećera i karamelizirati luk oko 5 minuta
- 4 žlice marinade dodati na luk i pomiješati. Dodati i piletinu i sve dobro promiješati.
- Naliti vodu, neka uzavri i kuhati oko 5 minuta
- Zatim dodati 2 vrećice crnog čaja i polupokloljeno kuhati oko 30 minuta.
- Piletina će omekšati, a tekućina se reducirati i zgusnuti kada je jelo gotovo.

Najbolje je poslužiti toplo uz bijelu rižu.



Iako je pomalo neobično jelo , meni je piletina skuhana u čaju bila jako ukusna, nešto što ću definitivno još koji put ponoviti.
Osjećaju se okusi svakog od sastojaka, a na kraju crni čaj ipak pomalo prevladava i za one koji vole isprobavati razne kombinacije okusa ovo bi moglo biti zanimljivo :)


Ovaj recept šaljem Neveni kao moju ulaznicu u ovomjesečnu igricu Ajme koliko nas je.
A kao drugu ulaznicu prijavljujem Suhe smokve u sirupu od Earl Grey čaja.








Broj komentara: 16:

  1. draga Branka, jako zanimljiv recept! Ja nažalost nisam ništa stigla pripremiti kao ulaznicu ovak mjesec

    OdgovoriIzbriši
  2. E, Branka i tebi svašta padne na pamet:)
    Svaka čast, ja ti vjerujem da je ukusno i jako zanimljivo! Izvrsna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čekam da vidim vaše kreacije i baš sam fascinirana. Moja mama je već neko vreme izbacila kafu (dosadilo ženi da se na poslu prepiru žene ko ima ako nema i ko je doneo a ko nije kafu) pa pije samo čaj. Mnogo zdravija opcija. Ovaj recept mi je baš interesantan, iako ga sama nikad anebi osmislila, jer uvek povezujem slatko sa čajem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam oduševljena! I meni uvijek prvo na pamet padne čaj kao piće, naravno, može i u kolačiće :) Ovo mi je jako zanimljivo i inovativno :) Istina je za piletinu, ona trpi sve i zato ju možeš kombinirati s bilo čime :) Divno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Interesantna zadata namirnica i jos bolji izbor...
    Idemo 'oČAJavati'!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako zanimljivo... Ne mogu ni zamisliti ukus. Sigurno je dosta specificno. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo mi zvuči jako zanimljivo i fino :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je je da vas je ova kombinacija piletine u čaju zainteresirala. Neobična je, ali ako se netko odluči na isprobavanje vjerujem da ljubitelji čaja i piletine neće ostati razočarani .
    Hvala vam svima na komentarima !!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako zanimljiva kombinacija,vjerujem da je preukusno..lijep pozdrav Branka!

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo zanimljivo i izazovno, puknut ću ako to ne probam! Postoju u literaturi u kineskim kuharicama, ali nism nikad probala. Bravo Branka.

    OdgovoriIzbriši
  11. vrlo zanimljiv recept, stvarno domišljato i čini se ukusno

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretni praznici B, sve najlepše ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  13. Simply wish to say your article is as astounding. The clearness
    in your post is simply cool and i can assume you are an expert on this subject.
    Well with your permission allow me to grab your
    feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please continue the gratifying work.
    My weblog - tmj migraine

    OdgovoriIzbriši