utorak, 9. lipnja 2015.

Avokado i toplo-hladna salata sa krumpirom, jajima i .......avokadom :)

Prvi put je najteže ili prvi koraci nisu laki. Iako i sama često izgovorim da je prvi put najteže nisam uvijek sigurna da je baš tako, nekada taj prvi put nekako kreneš bez previše razmišljanja pa i ne ispadne tako teško već te teži dio dočeka kasnije kada shvatiš gdje si zapravo krenuo, dokle si došao i što te dočekalo. Za neke stvari se pripremaš više, za neke manje, za neke niti ne trebaš pripremu ili barem tako misliš :)  Prvi koraci su kao oni dječji, nesigurni, mali, brži ili sporiji, u trenutku nogice pomalo zaklecaju, padneš pa se dižeš, nekada padneš i udariš se, ali opet se digneš i ideš dalje. I odjednom prohodaš i čak se tome iznenadiš :) Kreneš dalje, koraci su sve čvršći i stabilniji i misliš kako su oni prvi nesigurni daleko iza tebe. Misliš ? O da, nakon što sam "prve korake" zadnji put odradila prije dosta godina  mislila sam to i ja uljuljuškana u svakodnevnicu u kojoj me malo što moglo iznenaditi. Ali sada više ne mislim jer itekako znam da svaka promjena, manja ili veća neminovno sa sobom donosi i nove prve korake. Lakše ili teže, treba ih prehodati ili kako sada kažem treba ih "odraditi". 

Da ne bi post zvučao teško jer tako teško baš i nije, u moje prve korake koje ponovno proživljavam uključujem i ovaj avokado :)  po prvi put na mom stolu jelo sa avokadom od kojega  već dugo planiram nešto pripremiti. Za početak lagano ziheraški  avokado sa krompirom, jajima......, ipak glavnu ulogu ima avokado :) 









Već dugo nisam niti objavila novi post, nisam niti komentirala vaše postove drage kolegice blogerice, žao mi je zbog toga, nedostaje mi sve skupa, ali nekada jednostavno dođe i ovakav period, prvi koraci u nekomentiranju i laganom zastoju sa novim postovima. U svakom slučaju i dalje vas vrijedno pratim, uživam u receptima i pričama i osjećam se i dalje punopravnim članom naše lijepe i drage  zajednice :) 

Krenuvši tako ponovno novim prvim koracima gdje su mi je tijekom proteklih tjedana neki put i zaklecala koljena, ali sada je to već iza mene i korak je ponovno siguran, a još malo nadam se da će biti i lak, u kratko vrijeme sam puno toga doživjela, neke stvari po prvi put, a neke po tko zna koji put ali kao da su prvi put. Puno novoga i novih sam i upoznala i puno puta se sjetila onoga da je promjena posla u vrhu top ljestvice stresnih događaja u što iskreno i nisam previše vjerovala, ali dok ne doživiš ne vjeruješ. U svakom slučaju.......korak je ponovno siguran, a još malo pa će opet biti i lak :) 

Nisam vjerovala u ovo sa promjenom posla i stresom, ali sam zato vjerovala u to da je avokado super, kad ono........... Nisam baš koristila avokado u prehrani niti u svakodnevnoj prehrani. Probala sam ga jednom ili dva puta i nije ostavio neki dojam na mene, nekako nedefiniranog okusa, probala i gotovo. A onda je odjednom avokado postao zvijezda mnogih salata i smoothie-a i svi ga vole, obožavaju, znamo i da je zdrav i koristan o čemu se može dosta naći na netu......pa hajde da mu i ja dam ponovno šansu, evo još barem jednu. Još jednom da avokado i ja krenemo prvim koracima :)








Pauzu na poslu obično iskoristim da izađem vani i udahnem malo zraka, prohodam barem do prve ako ne i do druge ili neke dalje trgovine, nekada popijem kavu, pojedem nešto uglavnom usput i malo razmišljam o nečemu što nije baš samo posao, npr.može biti i avokado kojega sam otišla kupiti baš za vrijeme te jedne pauze :) Avokado sam našla u najudaljenijoj trgovini do koje stignem u ograničeno vrijeme pauze, kupim ga i na blagajni ugledam neki kao mali časopis, zapravo je to knjiga recepata sa namirnicama koje se mogu kupiti baš u toj trgovini, malo (samo)reklame, ali par kuna koliko je koštala knjižica mi ne smeta, a može se naći i neki zanimljiv receptić. I našao se, evo za ovu salatu sa avokadom, nije baš identičan ovome kako sam je ja napravila, ali uz moje male dorade tu smo negdje :) 

Toplo-hladna salata sa krumpirom, jajima, i avokadom 
(za 2 osobe)
- 2 avokada
- 2 veća krumpira
- 2 jaja
- 1/2 glavice kapule
- 50 g šunke (pršuta ili pancete)
- 100 g kiselog vrhnja
- 4 žlice maslinovog ulja
- peršin
- sol
- papar

- Avokado prerezati na pola, košticu odstraniti, i iz svake polovice izvaditi mesnati dio (volite li posebno avokado ostavite malo više mesa u polovici  koje ćete kasnije pojesti)
- Izvađeno meso avokada narezati na manje komadiće
- Krumpire skuhati 
- Jaja skuhati da budu tvrdo kuhana 
- Kapulu sitnije narezati, šunku (ili ako koristite pršut ili pancetu) narezati na komadiće 
- U tavu staviti malo ulja, zagrijati ga i dodati kapulu, malo je popržiti pa dodati šunku (pršut ili pancetu) i sve skupa još malo popržiti. 
- Usitnjeno meso avokada staviti u blender (ili sjeckalicu), dodati kiselo vrhnje i maslinovo ulje i sve dobro izmiksati da dobije konzistenciju preljeva, posoliti ga i popapriti po želji  
- Skuhane krumpire i jaja narezati na komadiće, dodati im kapulu sa šunkom (pršutom ili pancetom) i sve promiješati. 
- Salatu servirati u polovice avokada iz kojih je izvađeno meso, staviti nekoliko žlica mješavine krumpira, jaja i šunke, preliti sa 2-3 žlice preljeva i posuti sitno narezanim peršinom i kapnuti još malo maslinovog ulja.  

Topli krumpiri, topla jaja, topla kapula i šunka i kladni preljev , pred nama je toplo-hladna salata :) 







I pitate se da li mi se svidjela ? O da, jako mi se svidjela, i dragi I. je dao pozitivnu ocjenu :) Salata je ukusna i preljev sa avokadom je ukusan i avokado nam se svidio baš toliko koliko ga ima u preljevu, meso avokada iz polovice u kojoj je serviran ipak nismo niti ovaj put zavoljeli.  A ja sam baš mislila da hoću :) , zapravo sam bila uvjerena da će od sada avokado ostati kao redovna namirnica u mojoj kuhinji, kad ono.....ništa, avokado treba još jednu šansu, definitivno je treba i ja ću mu je dati, sljedeći put će se naći u nekom finom smoothie-u, ......opet ćemo avokado i ja prolaziti "prve korake".

Ne znam kada ću sa avokadom opet na "prve korake", ali znam da ću do tada sigurno još koji put napraviti ovu salatu, servirala je u polovici avokada što je ipak atraktivnije od serviranja na tanjuru ili ne, ostaje činjenica da je ovo jedna ukusan i fina salata, jedan jednostavan, pomalo uobičajeni lagani obrok ili prilog kojega priznala ja to ili ne preljev sa avokadom ipak diže na neki viši nivo. Stoga , salatu ponavljam, ubrzo ! :) 




Broj komentara: 5:

  1. Sjajno izgleda tvoj avokado; ja ga bas volim (nije bila ljubav na prvi pogled).
    Svaki novi pocetak je dobrodosao (po mojoj' filozofiji'), mada cesto nije ni malo lak...

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam avokado, ali ga ne jedemo često,mada je uvek sa dodatkom nekih drugih namirnica. Divne slike i još lepša salata.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovi tvoji prvi koraci izgledaju jako dobro! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjerujem da je teško i upravo iz tih razloga ja nemam hrabrosti. Avokado mi je fora, zdrav je, uglavnom sam ga koristila za paštetu, ali i ovo nije loša ideja

    OdgovoriIzbriši
  5. Kad se sjetim sebe a već je prošlo 10 godina otkako sam promijenila posao i bilo je zaista to stresno razdoblje za mene a ipak sve se zaboravi i ako na kraju dođe zadovojstvo obavljenim poslom onda se i isplatilo. Iako ne jedem često avokado sviđa mi se u ovoj varijanti.

    OdgovoriIzbriši