četvrtak, 14. siječnja 2010.

Muffins čokolada -whisky

Muffinse sam zavoljela od kada su se počeli pojavljivati kod nas, znam da je stvar u obliku ali meni je muffin uvijek bio nekako draži i ukusniji od uobičajenog kolača iako se često radi o istome sastavu , eto valjda to kako kažu dolazi iz glave :) . Odakle god da dolazi primjetila sam ih čim su se počeli pojavljivati po trgovinama i ostalim mjestima gdje ih se može kupiti, a koliko sam ih isprobala bolje da glasno ne kažem :). "Muffinomanija" me posebno napadne kada negdje otputujem i ugledam prepune izloge razno-raznih šarenih primjeraka i oni postanu neizbježan dio doručka, ručka i večere, grickanja uz put......., uh, teško se tada kontrolirati.  Do sada sam prikupila i popriličan broj recepata za muffins i moram priznati da njih najviše volim raditi i nekako ispadne da su mi i najjednostavniji za napraviti. Uz to imam priliku poigrati se raznim šarenim košaricama u kojima ih pečem i kasnije serviram i sve u svemu "muffins i ja volimo se javno" :):)
Danas sam odabrala ovaj recept koji je na Coolinariku stavila meni jako draga "hanibani", Hana koju sam susrela i upoznala za vrijeme boravka u Splitu i za koju mogu reći da mi je prava Cool-prijateljica :). Više o tom prijateljstvu napisati ću u drugom receptu, za keksiće koje sam preuzela od Hane jer je to bio prvi njezin recept koji sam isprobala , a tada je  nekako i ona primjetila moje marmelade i ....., tako je sve počelo :) . Hana je ove muffins nazvala "Zamantani muffini"- pogađate zašto :) , ipak ovo sa viskijem i tako to, malo su se razveselili i  zamantali........ :)

Stoga, idemo se i mi danas sa ovima muffins razveseliti, a možda i zamantati, ........ posebnog su okusa i teksture tijesta, mene su oduševili nakon što sam ih prvi put napravila. Whisky i ostali sastojci se osjete baš onoliko koliko treba. Do sada sam ih nekoliko puta napravila i moram priznati da su oni koji su ih probali bili skroz zadovoljni.
A za Novu Godinu sam mojima od ovog tijesta napravila tortu (na žalost nisam je i slikala pa je ne mogu pokazati), ali istu količinu tijesta stavila sam u standardni kalup za tortu, ispekla, prelila glazurom od čokolade i servirala sa šlagom i bilo je njamiiiiiiiii............... :):)

Recept ide ovako:

150 g čokolade za kuhanje
100 g maslaca
250 g brašna
2 žličice praška za pecivo
1/2 žličice sode bikarbone
150 g šećera
1 vrećica vanilin šećera
2 jaja
2 žlice jake crne kave
4 žlice viskija

- Čokoladu i maslac rastopiti na pari. Ostaviti da se ohladi uz povremeno mješanje.
- U posudi pomiješati brašno, prašak za pecivo, sodu, šećer i vanilin šećer
- Dodati jaja, kavu, rastopljenu i ohlađenu čokoladu sa maslacem i viski.
- Sve umješati mikerom - nastavcima za tijesto ! . Za minutu do dvije dobiti ćete lijepo umješano tijesto
- Razliti u košarice u kalupe za muffins
- Pećnicu zagrijati na 180 stupnjeva i peći 25 minuta.

U kalupu za tortu sam također pekla 25 minuta.

Muffins možete ukrasiti po želji (glazura od čokolade, šlag, ......), ja sam ih samo posula štaub-šećerom i bilo je dovoljno. Ipak, kada sam uz tortu servirala šlag to se pokazalo kao dobitna kombinacija, pa kao ukras ili kao dodatak šlag uz ove muffins preporučujem !


Slike su od prve ture koju sam napravila još prošlog ljeta, kasnije ih više nisam uspjela slikati :) ali kada ih opet budem radila napraviti ću i nove slike pa ih ovdje dodati.





i jedni totalno zamantani popadali na sve strane :):)




2 komentara:

  1. probala sam ove muffine i mogu potvrditi da su odlicni, zapravo predobri!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. "Sweet Corner" - hvala ti na komentaru ! vidjela sam i tvoju izvedbu i moram reći da si ih prekrasno napravila !!

    OdgovoriIzbriši