petak, 13. studenoga 2009.

Brzinska štrudlica od dunja

Još smo kod dunja :), dunje su mirisale i zamirisale kuću i zbilja ih je trebalo iskoristiti ne samo u kompotu, džemu (za koje recepti slijede)  i kontonjati,   već i u nečemu što se može jesti odmah :):). Ideja je došla jednog od kišnih dana kada sam išla sa posla. Taj dan je bio dosta naporan i poprilično stresan,  i kada sam sjela u auto i krenula glavna misao mi je bila "nešto slatko, nešto sočno, nešto fino, ......." , a doma su dunje, kompot već napravljen, ....., nije mi puno trebalo, stala sam kraj prve trgovine, kupila već razvučenu koru lisnatoga tijesta spremnu za pečenje, došla doma i za 5 minuta štrudlica je bila u pećnici.
Ne može brže i jednostavnije.
- kora lisnatog tijesta (275 g)
- staklenka kompota od dunja
- malo cimeta
- malo klinčića

- Na lisnato tijesto izvaditi dunje iz kompota i rasporediti ih , kao i tekućinu od kompota (paziti da ne razlijete previše tekućine i ostavite malo za premaz).
– Posuti cimetom i klinčićem.
– Zaviti u štrucu i premazati je tekućinom od kompota koju ste ostavili. Nabosti je lagano vilicom.
– Pećnicu ugrijati na 220 stupnjeva i peći 20 minuta
– Uživajte ! :)


U kompotu ima dovoljno šećera i vanilin šećera tako da ga ovdje ne treba još dodavati, štrudlica je i ovako dosta slatka.

Priprema:


      



Za uživanje:




Štrudlica je izdržala 2 dana i moram priznati da je drugi dan bila puno sočnija i ukusnija nego kada sam je probala tek ispečenu. Stoga razmislite o tome da je pospremite na sigurno mjesto i slijedeći dan u njoj uživate.

3 komentara:

  1. Predivno izgleda,iako nisam bas neki ljubitelj dunja,ovo bi rado probala :)ivana

    OdgovoriIzbriši
  2. "sweet corner" - hvala ti !!
    "ivana" - hvala ! nadam se da ćeš isprobati i da će ti biti fino.

    OdgovoriIzbriši