petak, 10. rujna 2010.

Prix d´Arts Award

Danas sam dobila ovu nagradu od dvije drage kolegice blogerice , od Maje sa bloga "Kuvarica na trapezu" i Taše sa bloga "Moja kuhinja" .
Nagrada me jako razveselila , a kada sam pročitala njezino značenje tada sam bila još veselija i sretnija i usitnu mi je čast dobiti ovu nagradu.








Cure su citirale opis nagrade sa bloga od Κάθαρσις pa isti citat prenosim i ja:
„Prix d'Arts je nagrada za blogere koji prenose kulturne, etičke, literarne, osobne itd. vrijednosti izvan nacinalnih i govornih granica. Koji, sažeto rečeno, pokazuju da se njihova živa kreativnost i razmišljanje može lako otkriti u njihovim riječima i između redaka, bez obzira na jezik kojim pišu. Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost.“ (citat sa bloga Κάθαρσις).

Prema pravilima  nagradu treba proslijediti dalje i drago mi je da će dalje i otići. A kome je proslijediti vjerujte mi teško je izdvojiti, svi blogovi na kojima se sa vama nalazim i sve drage kolegice blogerice i kolege blogeri sa kojima se tako družim zaslužuju ovu nagradu.
Ja ću je proslijediti na slijedeće blogove a vi je proslijedite dalje !

Blogovi na koje proslijeđujem nagradu su:


Uživajte u nagradicama !!

Broj komentara: 6:

  1. Hvala draga Branka, uživam u nagradi od tebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Branka puno ti hvala. Baš si me razveselila ovom nagradom posebno ako moj blog doživljavaš onako kako je opisano u citatu o nagradi.
    Puno ti hvala. Kiss! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Počašćena sam hvala. Ova nagrada ima posebno značenje, kako je to opisala Katarzis i čast ju je primiti. Želim da vjerujem da je tako i da mi kroz ova naša kulinarska druženja, kroz naše recepte pomičemo granice.

    OdgovoriIzbriši
  4. I još jedanput, najiskrenije se zahvaljujem na ukazanoj časti! Samo nebo je granica, pa makar to bilo samo i u blogo-kulinarskom svijetu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti draga Branka, baš sam se razveselila!! :)))

    OdgovoriIzbriši