srijeda, 2. prosinca 2009.

Keksić za malu M.

Prošli vikend bila sam pozvana kod prijatelja koji su postali roditelji prije nešto više od dva mjeseca da vidim malu M :). 
A mala M je prekrasna beba, djevojčica, ....., osvojila me još dok sam je gledala na slikama od kada se rodila i sada kada pomalo "raste". Na susretu uživo osvojila me još i više, pogled, dodir, smješak, ......, pa malo i mrgođenja kada nije sve baš kako je ona zamislila, a onda mahanje onim malim ručicama, pa nešto bi mi kao rekla :) ........, curica je jednostavno prekrasna i preslatka !
Mama V i tata M su naravno presretni i preponosni. Tata M  je moj kolega i prijatelj kojega već dugo poznajem i moram priznati da od kada je stigla mala M čovjek je nekako drugačiji , a razumijem i zašto :).

Osim na neki način standardnog poklona (robica, cipelice) napravila sam i poseban poklončić samo za malu M. - keksić :):) koji ona naravno ne može pojesti, ali koji nas je svih razveselio :)
Tijesto za keksić je odlično za formiranje (To je inače tijesto koje je na Coolinariku stavila Vanylica za "Medvediće" koje sam također radila i bili su jakooo fini i slatki :)) i nije bio tako veliki problem od njega napraviti što sam zamislila.  Druga je stvar što ja nisam baš toliko vješta da to i napravim da super izgleda, ali potrudila sam se i ispalo je ovako kako vidite na slikama. A sigurno vidite da sam napravila baš sa ljubavlju i veseljem za malu M.:)

Za tijesto:
100 g omekšalog margarina
100 g smeđeg šećera
2 vanilin šećera
1 jaje
2 žličice ekstrata vanile
2 rebra čokolade za kuhanje
3 žlice kakaoa
1 žličica praška za pecivo
na vrh žličice soli
250-300 g brašna (ja sam stavila 280 g i bilo je ok)

- Otopite čokoladu na pari i ostavite da se ohladi.
- Margarin , šećer, vanilin šećer pjenasto umutiti.
- Smjesi dodati jaje, vanilu i mutiti dalje kako bi se masa sjedinila.
- Dodati brašno, prašak za pecivo i sol.
- Mutiti mikserom na najmanjoj brzini , a potom sjediniti rukom.
- Dobijenu smjesu podeliti na dva dela.
- Jedan dio ostaviti bijeli kakav je.
- U drugi  dio dodati otopljenu i ohlađenu čokoladu i kakao i dobro sjedinite
Dobiti ćete ovakvo tijesto :




Od dobivenog  tijesta oblikujete željeni lik, u mom slučaju malu djevojčicu :). Možete i razvaljati tijesto i modlicama vaditi razne oblike.
Ja sam od bijelog dijela napravila glavu, a od tamnog dijela tijelo tj.haljinicu.
Zatim na glavi od tamnoga oči i usta, uho i mašnicu.
A na tijelu od bijeloga ruke i noge i gumbe na haljinici.
Ovako:





Formiranje radite na plehu prekrivenim papirom za pečenje, svakako je bolja opcija nego eventualno prenošenje sa neke radne površine na pleh.

Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva i pecite 20 minuta.

Kada se dobro ohladi , ukrašavanje po želji.
Ja sam se odlučila za najjednostavniju varijantu, ....., a ruku na srce za kompliciraniju mi treba još vježbe.
I na kraju evo male M. :)






Od ostatka tijesta napravila sam par zvjezdica i sve zajedno složila.






A naravno da je bilo red i nazdraviti ovoj malo princezi pa tako........






I na kraju znam da ste primjetili da se tijesto malo raspuklo (mama i tata od male M kao i ostatak društva su bili uviđavni pa su rekli da to samo ja vidim :), hvala im :) ali ja znam da svi vide i istina je. Raspuklo mi se i kada sam radila Medvjediće :


i još nisam došla do pravog razloga zašto osim da je to valjda takvo tijesto, možda ipak mrvicu preprhko za ove forme, ali pomalo riješiti ćemo i to i doskočiti tom raspucavanju :):)


A do tada još jednom " za malu M." ! :)


Broj komentara: 7:

  1. ajme .... kako slatko.. svaka čast. genijalan poklončić

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme, preslatki je keksic, super, super!!! odlicno sprovedena ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. cure , hvala vam puno na lijepim komentarima, jako mi je drago da vam se svidio moj keksić za malu M :)

    Branka

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, predivna ideja, vidi se da je sa ljubavlju :)pusa :)-jussi-

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam baš kompetentan da procjenim kulinarsko umjeće u ovom okruženju ali mogu sa sigurnošću reći da je ovo poklon sa velikom količinom "srca u sebi" :)
    U ime male M još jednom veliko Hvala teti B !

    Naravno, želimo i teti B još puno uspjeha u svim njenim kulinarskim iznenađenjima ! :)

    Tata M
    (Mami V ćemo ostaviti prostor da i ona napiše svoj komentar :)

    OdgovoriIzbriši
  6. "jussi" - draga , hvala ti !!
    "Tata M" - hvala ti na ovom komentaru i lijepim željama , naravno za malu M će uvijek biti ovakvih "sa srcem i od srca" :)

    OdgovoriIzbriši