četvrtak, 9. prosinca 2010.

FBI rukavice - La cuisine creative

Evo i mene u ovom krugu dvomjesečne blogerske igrice  FBI rukavice koju je pokrenula mamajac sa bloga Cooks and Bakes .  U ovom krugu istražujemo blog drage Lane - La cuisine creative.




Sa Laninim radom bila sam ranije upoznata preko Coolinarike, ali drugačije je kada nekoga pratim tamo a drugačije je kada je to na blogu i ja se držim bloga i uživam u svakom novom postu, receptu i prekrasnim slikama. Lana je pravi majstor kuhinje i uistinu osvaja svojim receptima, njihovim prezentacijama, a prije svega svojom nježnosti i dragosti koje nam pruža.

U Laninoj kuhinji sam se malo razmahala :) pa sam je odlučila podijeliti na slani i slatki program. Danas prijavljujem slani program koji sam isprobala. A prefinim pecivima moram priznati još uvijek uspješno odoljevam, uz teške muke i baš me zanima hoću li izdržati do kraja kruga :)


Kako je igrica postala dvomjesečna u ovom produljenom vremenu se stigne dosta toga isprobati iako se meni čini da koliko god vremena imali uvijek će ostati nešto što bih željela ali nisam stigla. Tako će se dogoditi i ovaj put , ali dobro , za drage recepte kad-tad naći će se vrijeme i mjesto za isprobavanje :)

Što se tiče mog boravka u Laninoj kuhinji ono što ga je definitivno obilježilo  je :
- kada bih počela pripremati neko od odabranih jela tolika glad bi me uhvatila da bih jedva  dočekala da  bude gotovo
- na početku sam se lagano deprimirala kada sam vidjela kako to kada napravim kod mene izgleda za razliku od onoga kako kod Lane izgleda. A onda sam zaključila da neće i ne može kod mene izgledati kao kod Lane i da mi je bolje uživati u okusima nego se deprimirati . I tako je i bilo :)

Pa krenimo mojom istraživačkom rutom .
(recepte neću prepisivati već su u linkovima u naslovu)

U mom  isprobavanju ovog recepta za meso sam koristila piletinu.
Piletinu inače volim i najčešće je jedem, na sve načine pripremljena meni je draga i uvijek sam za neko novo isprobavanje tako da sam je odlučila smjestiti i u ovaj "orašasti ogrtač" koji me ovdje privukao. Sam po sebi mi je interesantan a i nisam baš ljubitelj klasičnog pohanja pa je svaka zamjena za prezla dobro došla. A kako je ova zamjena ovdje došla i koliko mi se svidjela dovoljno je da kažem da sam piletinu u ovom istraživanju tri puta smjestila u ogrtač od oraha i sigurno ću to još puno puta ponoviti :) . Odlično !

Prvi put poslužila sam ih samo uz zdjelicu salate.



Drugi put za prilog je bila pečena bundeva , a napravila sam i aromatični maslac iz istog recepta.
Sa ovim maslacem i uz malo limuna okus je bio baš potpun.




Treći put bio je tu samo, sada već neizbježni, aromatični maslac.
(aromatični maslac sam napravila po receptu kako piše kod Lane, izrezala ga na kolutove i pojedinačno ih zamrzla. Kada zatreba izvadim kolutić koji je kada se odmrzne isti je kao svježe napravljen).




Još jedna piletina u još jednoj malo neobičnoj kombinaciji koju sam ja jednostavno morala isprobati, pogotovo što su mi u zadnje vrijeme ovakve kombinacije sve više zanimljive i jako dobre. Kada sam u receptu vidjela da se tu mješaju med, soja sos i ostali interesantni sastojci znala sam da sam dobro odabrala, a kada je sve skupa zamirisalo jedva sam dočekala da je degustiram. I jako mi se svidjelo !  Stavila sam bagremov med koji je dao specifični okus, piletina je sočna a umak je fenomenalan. Za prilog : pečene kockice bundeve i sos od jabuka kako je Lana preporučila. A sutra dan samo piletina i ovaj fini umak . I ovo ću ponoviti i to ubrzo :)






Ovu interesantnu kombinaciju Lana nam je pripremila u mjesecu kada sam ja bila domaćica igre Ajme koliko nas je i za temu sam zadala Ananas. Onda, osim što volim piletinu i ananas, osim što volim ovakve kombinacije, mislim da je sasvim u redu da i sama isprobam kombinaciju koju sam sama i tražila :) . Stoga, komadić piletine, komadić ananasa, zanimljiv sos i eto jednog brzog i finog ručka. Sviđa mi se, i opet ću ga pripremiti :)






U istom receptu sa piletinom sa anansom nalazi se i ova Egzotična salata . I ona je sa piletinom i sa ananasom , i nju sam naravno morala isprobati. Napravila sam je nevezano za piletinu sa ananasom i jela samu, ništa mi uz nju nije trebalo i to je bio jedan lagani, ukusni obrok. Odlična kombinacija, uz to fino kremasta i osvježavajuća !






Sa hladnijim danima svaka fina juha je dobro došla. A još ako je od tikvica onda je i više nego dobro došla. Kod mene svaki dan za ručak mora biti juha, gdje god da jedem tanjur ili zdjelica juhe se uvijek može dobiti, a ako to slučajno nije moguće onda će biti za večeru. Uglavnom ne pamtim kada je bio dan bez juhe. A ova od tikvica bila je dva dana :)
Pripremila sam je točno po receptu i baš mi se svidjela. Lagana je a puna okusa, odličan izbor za tikvice u hladnijim danima.








Gdje je povrće eto i mene :). Kao što teško mogu prekočiti recept sa piletinom isto je i sa ovima sa povrćem. I još kada sam vidjela kako je ovo interesantno napravljeno morala sam ga isprobati. Lana je skrenula pažnju da je imala malo problema sa smjesom od krompira. E sada, ja zbilja volim povrće ali krompir mi je nekako zadnji u tom nizu, iskreno i nemam doma baš krompir osim ako ga ne kupim za neku posebnu namjenu. Ovaj put odlučila sam napraviti malu izmjenu u receptu tako da sam umjesto krompira skuhala palentu (sa istim začinima kao što ih je Lana stavila u krompir) i to je bio sloj broj 1. Broj 2. i 3. nisam mjenjala već sam stavila špinat i mrkvicu kako ide po receptu.
Zamislila sam kako će žuta palenta lijepo izgledati u kombinaciji sa zelenim i narančastim i kako ću osim okusa dobiti i na izgledu. A naravno da na izgledu nisam dobila jer trebalo bi i znati to posložiti kako treba a ja sam kao što se vidi stavila malo više palente nego što treba koja mi je onda napravila pritisak na nježnije slojeve špinata i mrkve pa sve skupa i ne izgleda naročito lijepo. Ali što se ukusa tiče jako sam zadovoljna :)

Lana, oprosti što sam ovako intervenirala u receptu i napravila ovu promjenu ali napisala si da možemo oko ove smjese sa krompirom ponešto izmjeniti , pa sam ja evo pokušala :):)







Ovu pitu od početka kruga gledam i pripremam se napraviti je za subotnji ručak. Ne znam zašto sam odlučila da to bude baš subotnji ručak ali eto. Subota po subota a ja sam svugdje samo ne doma , a onda konačno subota, ja sam doma, uvukla se u ormare i uz taj posao ručak mora biti brz i jednostavan. Ima li boljeg izbora od ove pite ? Osim što je bilo brzo i jednostavno da znate samo kako je tek bilo finoooo..... :) Dakle, ova pita , umjesto krompira isto krompir ali batat, a ostatak prema receptu uz dodatak šampinjona. O izgledu opet nećemo ali o okusu i te kako hoćemo :). Uistinu je jako fino, lagano, ukusno, interesantno, ......, ja sam napravila verziju sa manjim količinama   jer sam bila sama. Pojela sam je uz dodatak vrhnja i prvom prilikom ovo radim i za drušvo, moraju je i oni probati :)








Ovo bi bilo slani program koji sam isprobala kod naše drage Lane.
Sigurno ću vremenom isprobati i još ponešto, a ovo što sam već počela ponavljati ponoviti ću i još koji put.

A sasvim sam sigurna da ću i  nadalje uživati u odličnim receptima iz La cuisine creative – Lana hvala ti !


.......to be continued...... :):)

Broj komentara: 14:

  1. Branka s toliko volje i toliko onog pravog blogerskog- prijateljskog odradite taj zadatak. Vidi se da ste doista divna osoba!
    Predivno sve izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakav krasan izbor, kakva prezentacija, bravo Branka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, ostala sam bez teksta, ali totalno si me oborila sa nogu ovim krasnim izborom....cekaj da malo dodjem sebi!;
    Moram ti reci da sam jaaaako pocastvovana sto si toliko dala truda i sve ovo fino napravila, ma sve odlicno izgleda, cak sam u jednom trenutku pomislisla "vidi, isti moji raznjici na stapicu, hihih...!":)))
    Svidja mi se kako si uz piletinu posluzila prilog od bundeve, jer ja bas nemam tu naviku da bundevu kosristim u slanim kombinacijama, pa mi je ovo bas zgodna ideja.:)) Posebno me raduje sto ti se svidela corbica od tikvica, a i pita od povrca odlicno izgleda, mljac, mljac...:))
    Nemoj se sekirati zbog sarenog pudinga, i meni je deo sa krompirom ispao nekako najveci, valjda je to zbog oblika kalupa, ali verujem da je i sa palentom bilo vrlo fino...mislim da bi se tu moglo jos sto sta lepog iskobinovati, cak razmisljam kako bi igledalo kad bi se krompir obogatio pasiranim paskanatom (u duhu nase ovomesecne teme;)), mozda bi dobro ispalo.:))
    Hvala ti jos jednom na poverenju i na ovom disvnom postu... saljem ti veliki pozdrava iz ovog naseg kisnog grada, a mislim da ce nas do jutra i sneg zavejati!:))) kiss

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan izbor i savrsena prezentacija!!! Ove snicle u orasima mi zvuce njami, mozda ih jos i probam do kraja ovog kruga :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno si se fino potrudila, a vidim da je Lana totalno oduševljena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Izvrstan izbor! A i ti si to, draga moja, izvrsno odradila:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka čast, toliki izbor i sve je jedno bolje od drugoga! No, Lanini recepti su odlični, a što se prezentacije tiče, pa gotova jela i trebaju drukčije izgledati, nešto kao spoj FBI i Kuvarijacije!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pravi ste FBI agent:)
    Odlicno ste ovo uradili.
    A piletina sa medom mi ceo dan nece dati mira:)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. svaka čast na toliko isprobanih recepata, divna prezentacija i odličan izbor

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo Brankic! Ma sve si divno napravila, a izuzetno mi se dopao kolaz kojim si u uvodu predstavila recepte.
    Drago mi je da si isprobala sos od jabuka i da ti se svideo.
    Izgleda je dobar deo nas podelio istragu na slani i slatki deo. Jedva cekam da dodje kraj meseca i pocnem sa kolacicima za NG.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti si draga bas dosta pripremila i rekla bih dsa si izabrala dosta "egzotične" recepte.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ima svega pomalo ,zaista lijep izbor.

    OdgovoriIzbriši
  13. Brankić sve izgleda jako ukusno i baš mi se sviđa tvoj odabir. Moram priznati da si mi i otkrila neke recepte koje nisam prije primjetila. Svaka čast, sve ti izgleda savršeno.:)

    OdgovoriIzbriši
  14. "Nada" - draga Nada , puno hvala na ovako divnom komplimentu ! Nekoliko puta sam pročitala komentar i uistinu sam dirnuta. Puno znači da netko tako misli o osobi koju zapravo poznaje preko neta i uistinu mi ovo puno znači. Pogotovo što i ja dijelim isto mišljenje prema Tebi. Hvala !
    "Dunja" - hvala ti puno, jako mi je drago da ti se sviđa i izbor i prezentacija !
    "mignonne" - hvala draga Lana, iskreno mi je drago da si zadovoljna i da ti se sviđa ovaj moj izbor, priprema i prezentacija tvojih recepata. I još jednom hvala ti za sve što dijeliš sa nama !
    "Casa de vainilla" - hvala ti, drago mi je da ti se ovo kod mene sviđa . Odlučiš li se na šnicle u orasima sigurno nećeš pogriješiti :)
    "jubistacha" - hvala ti ! i meni je drago da se Lani sviđa ovo što ovdje vidi.
    "Snježa" - hvala ti ! drago mi je da ti se moj izbor sviđa !
    "Κάθαρσις" - hvala ti ! drago mi je da ti se sviđa i istina je da gotova jela trebaju drugačije izgledati i da ih nije niti moguće sasvim prekopirati.
    "Ana" - hvala Ana, nasmijala sam se na ovo FBI agent :), super mije to. A da, piletina sa medom niti meni baš ne da mira :)
    "Nina" - hvala ti, drago mi je da ti se sve ovo sviđa !
    "Taci" - hvala ti puno, a najviše što si primjetila kolaž :) , to je moj prvi kolaž i vjeruj mi da sam ga valjda sat vremena slagala dok nisam skužila kako to sve ide :) . I ja sam već u điru NG keksića .
    "vera" - hvala ti, istina je da su recepti malo egzotičniji, baš mi u zadnje vrijeme takve kombinacije dosta odgovaraju pa sam i ovdje izabrala da ih isprobam.
    "Dilajla" - hvala ti, drago mi je da ti se sviđa
    "Andrea" - hvala ti puno i jako mi je drago da ti se sviđa moj izbor za isprobavanje !

    OdgovoriIzbriši