srijeda, 15. prosinca 2010.

FBI rukavice - La cuisine creative - slatko

Stiže drugi dio moga istraživanja u Laninoj kuhinjici , a sve u okviru dvomjesečne blogerske igrice FBI rukavice koju je pokrenula mamajac sa bloga Cooks and Bakes . U ovom krugu istražujemo blog drage Lane - La cuisine creative.

Slani program iz Lanine kuhinje koji sam isprobala prikazala sam u ovom postu. Sada je na redu slatki program.


Koliko god sam se borila protiv sebe da ne navalim na slatkiše,  toliko nekima jednostavno nisam odoljela. Najmanje sam odoljela onim preslatkim minjonima i sitnim kolačićima koje Lana priprema (ne zove se uzalud mignonne :) . To su mala umjetnička djela koja je tako lijepo gledati a sigurna sam i još ljepše kušati :). Međutim, za njih nisam imala baš vremena, ali još uvijek nije isključeno da će se neki naći na blagdanskoj trpezi.

Sada idemo sa onim što sam napravila, nešto manje , nešto više uspješno, ali sa svime sam i više nego zadovoljna, divne slastice !
(recepte neću prepisivati već su u linku u nazivu)


Sos od jabuka je sladak pa se i našao ovdje u slatkom programu iako sam ga kombinirala uz slano (zapravo slatko-slano) , odnosno uz Grilovanu piletinu sa medom. Kombinacija je bila izvrsna, a sam sos je baš odličan. Stavila sam malo kiselkaste jabuke tako da je sve skupa bilo dosta osvježavajuće. Jedini problem, zapravo mislila sam da je problem, je taj što mi se sos nije baš zgusnuo, ali to nije nimalo smetalo. Napravila sam manju količinu, tek za jednu porciju i napraviti ću ga sigurno opet. Osim što je u ovom slučaju bio dodatak jelu, ovaj sos se može poslužiti i kao samostalan desert, možda uz dodatak vanille i cimeta , mislim da bi sasvim dobro prošlo. U svakom slučaju i ovako je jako fino !!










Kuglof od jabuka je prvi Lanin kolač koji sam napravila. Bila sam pozvana kod prijatelja na ručak i rekla sam da ću ja donijeti kolač. Odlučila sam se za ovaj kuglof koji mi se na prvi pogled svidio i nekako sam računala da ovakav kolač svi vole i da sam njime ne mogu pogriješiti. I dobro sam to zaključila. Osim ovoga kolača napravila sam i moje čokoladne muffine . Kada smo sve servirali svi prvo krenu prema muffinima jer čokolada je čokolada, a zatim se posluže sa komadom ovog kuglofa i odjedom krene „pa ovo ti je super !, odličan kolač ! ovo je bolje od muffina i čokolade, mmmmm,......., meni još komad, meni još......“. Kuglof se pojeo baš brzo a da sam ispekla još jedan mislim da bi i on otišao. Mislim da sam sa ovime sve rekla o ovom kuglofu :)
Radila sam ga točno po receptu.







U istom receptu sa kuglofom nalazi se i kolač od jabuka. Vrijeme je jabuka i ja volim jabuke u svim mogućim oblicima i kombinacijama, ali računala sam da sam napravila kuglof pa što će mi i kolač, njega neću raditi. Ajme koja bi to bila greška da ga nisam napravila. Srećom da mi se prilika brzo ukazala i da sam se odlučila baš za ovaj kolač. Imala sam jedan problem sa autom i trebalo je to riješiti, a ja ako nešto ne volim onda je to baviti se sa autom i tim problemima, to mi je toliko opterećenje , čak mi je i benzin mrsko natočiti. Zato u ovakvim situacijama uvijek tražim mušku pomoć i na sreću (još) uvijek je i dobijem. Tako smo jedno jutro prijatelj i ja otišli pozabaviti se sa autom i dok su mehaničari radili svoj posao mi sjednemo na kavu. Kaže on „čekaj da kupim neko pecivo tu u pekari pa ćemo na kavu“. Ma koje pecivo iz pekare, donijela sam ti ja kolač od jabuka. Dva komada kolača od jabuka nestala su u trenu , prije nego je kava i došla , uz pitanje „napraviš ovaj kolač i opet ? ":):)

A gdje su nestala druga dva komada ? Joj, kada sam ja probala ovaj kolač ostala sam oduševljena dobivenim tijestom i njegovim okusom i sve daj da gricnem još malo, evo pojesti ću jedan, ma evo i drugi ću ...., eto pojela sam ih, skoro još tople. Mislim da sam ovime rekla i sve o ovom kolaču :)

Radila sam ga po receptu (pola količine i dobila sam  4 ovakva komada, jedan nije dočekao niti slikanje)  osim što sam jabuke posula cimetom, čak i malo obilnije. Volim tu kombinaciju, jako, a sada volim i ovaj kolač.








Kada sam vidjela Lanine puzzle cookies mom oduševljenju nije bilo kraja. Tako su mi lijepo izgledali i odmah sam i ja morala kupiti kalup za puzzle. Naručim ga onako kako je Lana preporučila, no međutim, ja sam očekivala samostalni kalupić sa puzzle a on se zapravo nalazi na zajedničkom kalupu sa još nekim oblicima i to naravno negdje u sredini. A ja sam htjela napraviti baš puzzle a ne neki drugi oblik. Hajde probati ću ih izvući i ovako. Kako recepte često isprobavam sa pola količine tako i ovdje nisam baš niti imala materijala za sve forme i da mi ostane dosta puzzla. Tijesto koje sam dobila je bilo dosta mekano ali nisam htjela dodavati puno brašna da ne bude kasnije tvrdo. Pokušala sam izvlačiti puzzle, nešto sam izvukla ali ne naročito uspješno pa sam se prebacila na manje formice i na kraju nekako su mi se najviše svidjele male jabučice i cvjetići.

O glazuri bolje da ne pričam, nisam išla na glazuru iz recepta ne znam što mi je taj dan bilo i baš sam nekako mislila da mi neće uspjeti ta zapravo jednostavna glazura (tko zna zašto sam to mislila i možda bih stvarno mogla na neki tečaj iz samopouzdanja :) ) pa sam se poslužila gotovom glazurom iz vrećice. Zagrijem je i kada je bila tekuća krenem je stavljati na keksiće a ono... :(......., pa bolje da je nisam niti stavljala. Ali kada već jesam nema natrag. Ispalo je ovako kako je ispalo, kao i više puta do sada nisam dobila na izgledu ali jesam na okusu. Keksići su odlični ! Sviđa mi se ovo tijesto, napraviti ću ih i sada za blagdane , možda malo više začiniti, dodati još cimeta, malo klinčića......, divni, prhki, mirisni keksići !!







Kesten rolada bila je moj izazov. Nikada još nisam napravila roladu, jer, već pogađate , kako bi meni uspjela rolada ? Nikako ! :) . Sve vrijeme bila sam duboko uvjerena da ni u kolem slučaju ne bih uspjela zaviti tijesto u roladu bez da mi popuca (doslovno po svim šavovima :):). I spomenem mojim degustatorima na poslu kako mjerakam tu roladu, kažem im sastojke, i kažem im da bih je isprobala ali da će mi se vjerovatno raspasti (imaju kod Lane i kesten kocke koje bi bilo jednostavnije napraviti, ali rolada je tiha patnja...... :) ). A degustatori odmah navale „napravi, napravi, uh kesten i čokolada, daj pa što ako ti se raspadne, ti to lijepo nekako zapakiraj u preljev od čokolade, neće ti se skužiti, pa mi ćemo jesti sa žličicom, ......, ma znaš da ti mi budemo pojeli :) „. Kako su oni meni bili simpatični u tom trenutku, odrasli ljudi a nekako su ovo rekli kao djeca, i tko im ne bi udovoljio. Odluka je pala, napraviti ću roladu pa ako treba jesti ćemo je sa žličicom .

I krenula sam lijepo polako, sve po receptu , i rolada kao rolada je uspjelaaaaa !!

Evo i dokaza da nije pukla, nije, nije, jupi !


Ali, ....., ne može bez problema, čokoladna glazura, koju sam trebala lijepo nanijeti špricom i da bude dekorativna otkazala je poslušnost i nije se htjela stvrdnuti. Čekala sam je , stavljala u frižider, u zamrzivač, neće pa neće. Dobro kada nećeš onda nema ukrašavanja već sam roladu samo prelila čokoladom i tu mi je sreća nešto naglo spala. Na što sada ovo sliči, ni na što. Hajde barem se vidi da je rolada i da nije popucala :)



Okus je odličan i rolada se naravno pojela , ono što smo i degustatori i ja utvrdili je da im je svakako moram napraviti opet ali da ću staviti u filu malo više kesten pirea  a malo manje maslaca, tu smo malo zapeli oko toga da li se kesten u filu dovoljno osjeti a maslac se nekako osjeti (ok, znam da je fora i u kesten pireu koji se koristi, a možda nisam dovoljno niti izradila maslac) . Probati ćemo i  sa ovim novim predloženim omjerima.






I šećer na kraju, čokolada na kraju, ovi prekrasni i prefini keksići na kraju.

Oduševljena sam njima, jesam !

Prije svega sreća moja što mi je nešto konačno i izgledom uspjelo :) , ali okus ovih keksića prije svega stvara oduševljenje a zatim i ovisnost. Srećom ovdje se nisam odlučila na isprobavanje od pola količine, bilo bi bolje da sam se odlučila na duplu količinu. Neću puno duljiti oko keksića, jednostavno su izvrsni, čokoladni, mekani, fini, tope se u ustima a dok su se pekli miris čokolade se širio po cijelom stanu. Malo sam ih pojela (hm, malo :) ) a ostatak poklonila mojoj dragoj prijateljici S. koja je bila u Zagrebu na vikendu. Vrećicu ovih keksića ponijela je sa sobom u Beč . A ja ću ih sigurno napraviti još puno, puno puta.

Radila sam ih po receptu i stavila sam pola količine mliječne čokolade a pola količine tamne čokolade. Ostatak kako piše u receptu.








Draga Lana, ovo je slatki program koji prijavljujem za sudjelovanje u ovom krugu igrice. Uživala sam u svakom isprobanom receptu, a sigurno ću isprobati i još neke kao što sam i najavila. Hvala ti što si nas ugostila u tvojoj kuhinji, divno je kod tebe i teško je izaći :)
Pecivima još uvijek uspješno odoljevam ali doći će i ona kad-tad na red :)

Hvala ti na lijepim receptima kojima nas i dalje častiš !

Broj komentara: 20:

  1. Svaka ti cast!!! Toliko si finih stvari, sto slanih sto slatkih, isprobala da ti iskreno skidam kapu :)
    Ovaj rolat od kestena sam propustila a zvuci jako zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, draga moja... bas sam uzivala u tvom postu, spremala sam se vec polako za spavanje i jos jednom da provirim na blog, i onda ugledam tvoj post...i naravno da sam morala odmah doci kod tebe!:)
    Ti si me i slanim programom odusevila, a sad si tako lepo pripremila i slatki, i mogu ti reci da sam se osecala kao da sam kod tebe u gostima i da lepo uz kaficu isprobavamo kolacice.:) Neke od ovih receptica sam i ja spremala tek po prvi put kad sam ih objavila na blogu, i moze se tu jos fino kombinovati po zelji, dodati mrvica zacina da bi bilo bas kako volimo...slobodno pustite masti na volju.:)
    Bas me raduje da su slatkisi sa jabukama fino prosli u drustvu, a i keksici su ti odlicni, sa glazurom mi lice na prave snezne jelkice...a da znas da je i meni zao sto modlica za puzzle nije kao poseban oblik, bilo bi prakticnije, pa onda napravim lepo od svih fela i izdvojim one koje mi trebaju, a ostale stavim na tanjir i odnesem komsijma ili ih spakujem u male kesice od celofana i uvezem masnicom....takve slatke paketice volim da napravim za novu godinu i uvek im se svi obraduju.:)
    A desi se i meni toliko puta da nesto ne ide kako sam planirala, i sad cu ti otkriti jednu malu tajnu kad me glazura nekada "ne slusa", samo odgore naribam cokoladu ili pospem cokoladnim mrvicama i sredjena stvar, psssst!;)
    Hvala ti punoo na svemu sto si isprobala i saljem jedan veeeliki pozdrav tebi i tvojim degustatorima...ma, bas su pravi, nemoj ih menjati!:) pusaa...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si bas bila vredna. Steta za roladu sto nije do kraja uspela, samo zbog tebe, ovako je super smazala bih je dok kazes "raspukli coko keks". :D Moras jako da pozelis da nista ne krene naopako i ici ce ;)
    Ti se boris sa pecivima, a ja odolevam slatkom programu, mada cu morati nesto svakako sutra da pravim. Muz se vec bunio kako danas nema nista domace pa je, siroma, morao da vesla po linoladi :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno! Slažem se sa Lanom, ponekad kuvarica treba da kako kaže psssssssst, pokrije nedostatke i to je to. Niko ne mora da zna. Meni se sve ovo čini jako ukusno i kvalitetno. Ja sam kao Taci u slanom programu i oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmmm, sve sami divni recepti. Apsolutno bi mi sve prijalo ali moj favorit je rolat.
    I ja sam ti malo "tanka" sa pravljenjem rolata. Nikad mi ne ispadnu kako ocekujem ali na kraju se ipak pojedu :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. sve ti je krasno i puno toga si isprobala, nema do Laninih recepata!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš si vrijedna. Bravo Branka. Svi receptići su super. E da mi je vremena da sve to napravim...

    OdgovoriIzbriši
  8. Majstorski si to odradila, ova trojka od jabuka mi je posebno privlačna, baš dobro da si ih u kompletu odradila, dalo je svemu posebnu notu. Majstorica si!

    OdgovoriIzbriši
  9. ah.. mene je sram. imamo dva mjeseca za isprobavanje, a ja nikako da se ulovim posla.

    super si ti to sve pripremila..

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka čast:)) Stvarno si bila vrijedna i oduševila si me izborom!

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan izbor ,zaista svega pomalo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Genijalan odabir,kesten rolada će biti uskoro i kod mene...:)

    OdgovoriIzbriši
  13. odličan izbor, sve izgleda savršteno, svaka čast na trudu :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Sve čestitke za odabir recepata i naravno, pohvale na trudu koji si uložila u pripremu i postavljanje posta! Ja se ne bih bunila da si sve ovo servirala pred mene. Radujem se što ti je rolat "ostao čitav" i ja se toga pribojavam kad radim rolate. Sve mi se dopada, a naročito ovo poslednja fotkica! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. SVAKA ČAST!!! Posebno mi se dopada rolat sa kestenom-savršen je ! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  16. "Casa de vainilla" - hvala ti i jako mi je drago da ti se sviđa. Rolat je vrijedan isprobavanja i ako stigneš nemoj ga propustiti.
    "mignonne" - hvala ti Lana puno i jako mi je drago da si zadovoljna mojim snalaženjem u tvojoj kuhinji. Što se tiče preljeva i snalaženja , ups, rekla bih da svi imamo neke takve trenutke, ja obično mrvice koristim u tim situacijama, čokoladne ili šarene, pa kao evo ih da izgleda veselije :)
    "Taci" - hvala ti puno, uvijek me razveseliš sa svojim komentarom, odlična si ! Iako nema do domaće poslastice i linolada je nekada i više nego dobra !
    "Jelena" - hvala ti , svi se nekako slažemo da ne treba puno pričati o nedostacima već ih lagano sa osmijehom prikriti, ali takva sam ti ja , odmah sve prijavim i još detaljno objasnim kako sam prikrila :) . Vjerujem da uživaš u slanom programu !
    "Sanja" - hvala ti i drago mi je da ti se sve sviđa. Evo i ja sam mislila da rolat neće ići pa sam se na kraju iznenadila kako je zapravo bilo jednostavno i uspjelo je.
    "Sweet Corner" - hvala ti Jasenka, drago mi je da ti se sve sviđa i slažem se da su Lanini recepti odlični !
    "jubistacha" - hvala ti i jako mi je drago da ti se sve sviđa. Iskreno, vrijeme je i meni najveći problem i ne znam niti sama gdje ga nalazim.
    "Dunja" - hvala ti puno ! Jabuke su i meni jako drage, pogotovo me osvojio kolač od jabuka.
    "Shangri La Food" - hvala ti, drago mi je da ti se sve sviđa, a vremena još ima i stigneš nešto isprobati, nema srama !
    "Snježa" - hvala ti puno i jako mi je drago da ti se sviđa moj izbor !
    "Dilajla" - hvala ti i jako mi je drago da ti se sviđa !
    "vera" - hvala ti ! uživati ćeš u kesten roladi, sigurno !
    "Aleksandra1234" - hvala ti i jako mi je drago da ti se sviđa !
    "Nale" - hvala ti i jako mi je drago da ti se sve sviđa, a ova zadnja fotkica je i moj favorit :)
    "Jovana" - puno ti hvala i drago mi je da ti se se sve sviđa ! posebno hvala za rolat ! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Sve ti tako prekrasno izgleda, a odabir recepata je pun pogodak!
    Vjerujem da su tvoji bili oduševljeni slatkim delicijama koje si im pripremila :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Branka totalno sam ostala bez teksta količinom recepata koje si pripremila. Sve izgleda savršeno i preukusno. Svaka ti čast na trudu i ovako dobrim rezultatima. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. "Maja (TouchSun) - hvala ti puno,drago mi je da ti se sve sviđa, a svi koje sam počastila nečim od ovoga bili su zbilja oduševljeni !
    "Andrea" - puno ti hvala ! Zbilja mi je drago da ti se sve sviđa, istina je da sam dosta toga isprobala, bila sam u nekom điru da sam morala sve to isprobati i drago mi je da jesam.

    OdgovoriIzbriši
  20. Evo mi mene, čitam i divim se... Zaista si se potrudila i ja ti čestitam na ovako lijepom postu, na tvojoj umješnosti i odličnom izboru!

    OdgovoriIzbriši