subota, 19. travnja 2014.

Sretan Uskrs uz uskršnje slastice


Blagdan je Uskrsa i zadnje pripreme su u tijeku, osim što se veselim odlasku u Dbk i curama koje ću vidjeti i zagrliti, kao i svemu onome što za Uskrs pripremamo. Volim ovaj blagdan, dolazi sa buđenjem proljeća , dolazi sa lijepim, veselim bojama, osim u prirodi naći će se i na našim stolovima. Šareno obojana jaja, rotkvice, šunkice, luk, a zatim i Uskršnje slastice. Na samo blagdansko jutro od svega pomalo ćemo staviti u košarice i blagosloviti, a zatim se okupiti oko blagdanskog stola.

Iz moje kuhinje do sada su izašle pinice, keksići i brioši, slastice koje se svaku godinu moraju naći na stolu, pinice i keksići su tradicija koja se ne prekida, a brioši su im se pridružili nešto kasnije. Nisam propustila niti obojati barem nekoliko jaja , a za ostale će se pobrinuti najdraža nećakinja K.







Pinice su sada već tradicionalno moj zadatak, ali i moje veselje, baš ih volim pripremati, a osim dragog I., cura i mene i cijela šira obitelj i prijatelji u njima uživaju, njima ih darujem i počastim. Ovogodišnje sam predstavila u ovom postu gdje je i recept.






Brioši, možda i nisu formirani kao pravi brioši, ali takvo im je tijesto i dodatno zahvalno jer se može formirati kako god želite, i prošle godine sam napravila neku izvedenicu brioša od ovoga tijesta, u ovom su postu, i ove godine napravila sam isto. Ove male slatke košarice se obično pojedu prve, tako je mekano, mirisno, pa opet moram reći mekano, i ukusno. Provjereni recept koji se jednom isproba i ne pušta našla sam kod drage Monike na njezinom starom blogu Sweet Sensation, danas BakeNoir.com. Znam da ću i dalje ostati vjerna ovom receptu.






Keksići su Danski keksići drage Lane sa bloga La cuisine creative, recept koji ne propuštam i recept po kojemu sam dragom I. i curama u Dbk do sada nebrojeno puta napravila ove keksiće. I dok su za Novu Godinu doživjeli blagdansko novogodišnje izdanje koje je u ovom postu, sada su ponovno u blagdanskom izdanju, ovom uskršnjem. U osnovni recept dodala sam koricu limuna i naranče i prigodno ih ukrasila, premazala bjelanjcem, posula sa malo šećera , na neke stavila šećernu glazuru, a na neke punč glazuru, dodala pokoju šarenu kuglicu ili cvjetić i tu su veseli keksići, ukras svakog stola, ali i veselje svakim zalogajem.






Svima vam želim Sretan Uskrs !
Sretne i vesele blagdane, puno šarenih jaja , fini zalogaj i dobru kapljicu, u dragom i dobrom društvu provedite lijepe trenutke !








Broj komentara: 10:

  1. Sretan Uskrs uz predivne delicije i veselje,radost tvoje porodice !!! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja Branka,Srećan Vaskrs tebi i tvijima i uživajte u ovim lepim slatkim delicijama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno si sve spremila!Srećan Uskrs!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne Uskrsnje kreacije; sretan praznik i dobar provod u Dbk-u!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Branka, sretan Uskrs tebi i tvojima! Prekrasne delicije si pripremila, lijepo se provedi i donesi nam malo mora :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Branka,
    Divno je sve na tvome stolu,želim ti sretan Uskrs,pun ljubavi,divnih trenutaka i radosti!
    Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan Uskrs i tebi i tvojoj obitelji a uz oavko puno finih delikatesa i dobro društvo mislim da ništa nije nedostajalo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne su mi one male košarice, kao i sve ostalo, sigurno ste uživali!

    OdgovoriIzbriši