utorak, 4. svibnja 2010.

AJME koliko nas je - tema !

Odabrana za domaćicu ovog mjeseca u igrici "Ajme koliko nas je" koju je pokrenula Monsoon sa bloga Dalmacija down under prije svega se želim zahvaliti našoj prošlomjesečnoj domaćici Jasenki sa bloga Sweet Corner koja mi je dodjelila ovu titulu domaćice. Jasenka, hvala ti na povjerenju ! i nadam se da ću dobro odraditi ovaj krug.  Kako se još uvijek osjećam relativno friška u ovim vodama i svakim danom jednako zadivljena vašim majstorskim pripremama jela i prezentacijama na blogovima tako mi je ovo uistinu velika čast. I naravno, zadovoljstvo.
Temu nisam trebala puno smišljati, već danima mi se ovo vrti po glavi , dolaskom toplih dana prirodno dođe što više se osvježiti a za to je između ostaloga dobro došla namirnica koja će biti ovomjesečna tema.

Tema je : ANANAS.
Svježi ananas, ananas iz kompota, sušeni ananas, ............, ananas u bilo kojem pojavnom obliku.

Nadam se da vam je tema ok, nije teška, ananas je svugdje dostupan i širok je spektar jela,  pića i ostaloga  gdje ga možemo upotrijebiti.
Obzirom na proljetni umor koji nas je skoro svih ove dane uhvatio (iako se to ne bi reklo obzirom na na odlične postove i recepte na blogovima)  ovo neka bude za osvježenje i opuštanje :). Iako znam da ćete kao i uvijek dati truda i razveseliti nas sa divnim i maštovitim receptima.

Veselim se vašim  radovima i unaprijed hvala svima koji će sudjelovati.
Po objavi  molim vas da vaše slike i linkove ka receptu  pošaljete na e-mail : byB@vip.hr  ili na branka17@net.hr

Broj komentara: 19:

  1. Branka, tema odlična, može i u slano i u slatko, a meni ananas na visokom mjestu na rang listi voća.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično, Branka. Obožavamo ananas, i može ga se koristiti na zbilja puno načina, i u slanoj i u slatkoj kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Taman da se malo odmorim od igrica (kao da sam se umorila, ubih se:))) Ananas volim ali samo u svježoj varijanti ili u kompotu. Sve drugo nije po guštu mojih a ni mene osobno. Nekako bih voljela da tema prati sezonu bar na našim područjima iako ananasa ima uvijek, kao i banana!

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram priznati da do sad nisam koristila svježi ananas u slasticama osim u sladoledu i on mi je zaista odličan a možda je ovo put da i isprobam,čak možda u slanim jelima.

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicna tema draga Branka, stvarno nudi puno mogucnosti sto u slanim, sto u slatkim jelima i bas mi je zao sto necu moci sudjelovati ovaj mjesec:(((

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo čestitke novoj domaćici, a onda i pohvale za izbor teme! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ananas obožavam tako da je ovo još jedna tema, koja me oduševila.
    Odličan tema i čestitam na izboru domaćice. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam na čestitkama i drago mi je da vam se ananas kao tema sviđa !
    "Snježa" - žao mi je što nisam baš pogodila ali nadam se da ćeš pronaći nešto što volite sa ananasom i da ćeš sudjelovati u igrici i u ovom krugu.

    Još jednom hvala svima i veselim se vašim radovima.
    Branka

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiva tema. Obozavam ananas u svim kombinacijama, moje omiljeno "rajsko" voce :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Cestitke domacici, tema je odlicna! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. hvala vam cure ! drago mi je da vam se ananas sviđa i veseli me ako ćete sudjelovati u ovom krugu igrice.
    Branka

    OdgovoriIzbriši
  12. Cestitke na pobjedi u proslom krugu, radujem se novoj temi, iako nemam jos nikakvu ideju...:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlična tema!Čestitam domaćice!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vam cure na čestitkama , jako mi je drago da vam se tema sviđa i veselim se vašim radovima !
    Branka

    OdgovoriIzbriši
  15. tema je pravi izazov. Evo ti upravo saljem moj prilog :)

    OdgovoriIzbriši
  16. ja se jos smisljam sto cu. ananas volim samo sirov. ne podnosim ga u slanim jelima, ne volim previse kolace s njim a cocktaili s sokom od ananasa su mi totalni promasaj buduci da se samo taj sok osjeti. ma, smislit cu ja vec nesto...:)

    OdgovoriIzbriši
  17. "Mare" - hvala, drago mi je da si se našla u temi i hvala ti na "prilogu" :)
    "Snježana" - žao mi je što tema nije baš pogođena ali vjerujem da ćeš ti nešto smisliti, kao i uvijek dobro i originalno !

    OdgovoriIzbriši