subota, 3. kolovoza 2013.

Mala Pavlova i Veliki Odmor


I nije slučajno sve napisano velikim slovima :)
Iako je ova Pavlova mala ispala je jako dobra i ukusna da zaslužuje velika slova , a što se odmora tiče iako će biti relativno kratak došao je u krajnji tren i jako je potreban tako da i on zaslužuje da se zove velikim i da ga napišem velikim slovom.

Stoga, kuhinja „Home-made byB“ se na kratko zatvara, ali to ne znači da se negdje drugdje neće isto tako pomalo kuhati, uz već provjerena isprobati i neka nova jela , a sigurno ću isprobati i neke vaše recepte koji također putuju sa mnom :)  No, prije odlaska počastiti ćemo se ovom Pavlovom sa malinama i borovnicama.







Iako sam dosta sklona koricama od bjelanjaka samu Pavlovu sam isprobala tek kada smo je radili u okviru blog-igrice Kuvarijacije. Moja tadašnja izvedba je ovdje. Ona je bila prva, a nakon toga ne znam niti sama koliko puta sam je još napravila i to sa raznim kombinacijama voća od kojih mi se svaka na svoj način sviđa, a isto tako svidjela mi se i ova današnja.

Svidjela se meni, a svidjela se i dragom I.koji beze kore odnosno kore od bjelanjaka voli bilo kako da su ukomponirane. Odlučila sam se za malu Pavlovu za nas dvoje, i kada sam je počela raditi kao i puno puta do sada zaključila sam kako uvijek na neku foru imam taj višak bjelanjaka , bilo u frižideru ili u zamrzivaču (u što sam li samo potrošila sve te žumanjke :) )

Koliko god Pavlova na prvi pogleda djeluje možda zahtjevnija, zapravo je vrlo jednostavna za pripremu i jedino na što treba paziti je vrijeme pečenja tj. sušenja u pećnici , a u ovo vruće ljetno vrijeme također i prihvatiti činjenicu da pećnicu treba uključiti, zagrijati, ……., za Pavlovu se isplati ! :)






Naša mala Pavlova napravljena je od dva bjelanjka (ono kao po jedan za svakoga :) ) i dalje po receptu………………..


Pavlova


- 2 bjelanjka
- 100 g šećera
- 1 vanilin šećer
- 1 žlica soka od limuna
- 100 ml slatkog vrhnja za šlag
- Cca 350 g malina i borovnica
- Liker od borovnica ili neki drugi liker po želji

- Bjelanjcima dodati sok od limuna i pola količine šećera i umutiti ih u snijeg
- Pomalo dodavati ostatak šećera i vanilin šećer  i dalje mutiti dok se ne dobije čvrsti snijeg.
- Pleh obložiti papirom za pečenje i obilježiti formu (ja sam napravila malu četvrtastu torticu) te umućeni snijeg tako rasporediti i formirati.
- Pećnicu zagrijati na 120 stupnjeva te peći, odnosno isušivati oko 1 sat.
- Kada je gotovo kora mora biti tvrda, a ako je dijelom i popucala to je u redu, kroz pukotine će se vidjeti spužvasta sredina
- Izvaditi je iz pećnice i skroz ohladiti
- Slatko vrhnje umutiti u šlag i njime prekriti gornji dio tortice
- Zatim po vrhu rasporediti maline i borovnice i poprskati ih likerom od borovnica ili nekim drugim likerom po želji.

I evo je, Pavlova ! :)






Krckava korica, mekana sredina, kremasti šlag, slatko u kombinaciji sa blago kiselkastim voćem , meni je ova kombinacija i više nego dobra. Zapravo, nema tu puno filozofije, za stolom se našlo nas dvoje oboje ljubitelja Pavlove, pa smo prvo pristojno uzeli svaki svoj komadić na tanjur, pa koš jedan, a da ne bismo uzeli i još jedan krenuli smo žličicama na ostatak torte, dok I.nije rekao: „Ma hajdemo lijepo sve pojesti pa smo mirni“ :)






I pojeli smo, i bili smo mirni , i moram priznati da je slavna gđica Pavlova, krasna balerina, uistinu dobila fini kolačić pod svojim imenom, nježan, elegantan, poseban kakva je i ona bila.

Sa zadnjim zalogajem Pavlove svima vam šaljem veliki pozdrav do sljedećeg susreta. Dobar odmor, lijep i ugodan ostatak ljeta, …….., do ponovnog otvaranja kuhinjice ! :) :) 







Broj komentara: 9:

  1. Uzivajte i lepo se provedite, a mi cemo se zasladiti ovim pahuljastim kolacicem.:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna Pavlova!
    Ugodan odmor ti želim, uživaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo sam jednom pravila nešto kao pavlovu a nisam znala da se filuje neposredno prije serviranja. I to sam je pravila za goste koji su dolazili na babinje, srećom su donijeli tortu (Doboš) pa smo imali desert.
    Kad se vratiš sa odmora preložila sam te za igricu http://kradljivacrecepataiideja.blogspot.com/2013/08/blogeri-se-igraju.html.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna ti je Pavlova! Najbolja stvar za ljeto;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepu ulaznicu za Ajme si mi poslala, jako volim Pavlovu i definitivno isprobavam, fotke su krasne, boje, a znam da je i okus jednako dobar!

    OdgovoriIzbriši