petak, 3. ožujka 2017.

Sladoled od malina

Sladoled i to od malina, baš sada, kada sladoled možda i nije prvo što ćemo poželjeti, a sezona malina nije sigurno.  Ali bez obzira na to mi ćemo se njime počastiti baš danas iako smo se  dragi I. i ja počastili još sa Valentinovo kada je ovaj post trebao biti objavljen. Trebao je ali nije. Kao i štošta drugo što sam u zadnje vrijeme željela i namjeravala napraviti ali nisam. I opet dobro, nekako će se sve već posložiti, ma i sada je posloženo samo malo drugačije :) Ali hajdemo mi na sladoled, na maline, vratimo se i na Valentinovo koje bi zapravo trebalo biti svaki dan isto kao što se  svaki dan možemo počastiti i sladoledom.








Za početak hajdemo naći vezu između  sladoleda , malina, zime koja je još bila ona prava prije 20-tak dana , Valentinova, .......veza kao i uvijek i u svemu postoji i njezino objašnjenje je vrlo jednostavno - ljubav ! :) Ljubav je kada sam tjednima pomalo zamišljala kako ću nešto pripremiti baš za valentinovo koje niti ja niti dragi I.baš nešto posebno i ne slavimo, ali nam se sviđa taj dan pun crvenih srca :) i rado ga malo obilježimo i kada ga pitam što bi želio da mu napravim za valentinovo, a on kaže "sladoled, napravi neki lijepi crveni sladoled".  Ja ga iznenađeno pogledam, kako se sjetio baš sladoleda, a uopće nisu neke vrućine, on se nasmije, znam koliko on voli taj sladoled i koliko ja volim pripremiti nešto što on voli, uđem u kuhinju i izađem sa sladoledom od malina. I pošto oboje uz sve volimo komadić čokolade svakako je priložim uz ovaj sladoled, prigodno u obliku srca. Ljubav :) 








Ljubav smo dragi I. i ja, ljubav je mama, sestra, najdraža K., ljubav su sinovi od dragog I. i njegova mama, ljubav su prijatelji, svi dragi ljudi. I ne treba nam valentinovo da doživimo i razumijemo tu ljubav, ona je tu, ona je svaki dan, sa njom i za nju živimo. I u ljubavi uživamo ! 

Ljubav je i kada dragi I.kaže da su i ovaj sladoled i čokoladice super iako ja znam da baš i nije sve ispalo tako dobro, ljubav je i kada zna da sam zadnjih tjedana toliko umorna i sa jako malo slobodnog vremena i pruža mi potrebnu pažnju kroz naizgled male a za mene velike stvari, ljubav je kada se pogledamo,  šetamo, jedemo, smijemo se, pričamo,  ljubav je i kada šutimo, ljubav je kada zajedno fotkamo, čitamo, gledamo dobre i loše filmove,  otkrivamo nova mjesta , događaje i doživljaje, ljubav je i kada je valentinovo i kada nije, ljubav je svaki dan. Ljubav je i kada se zajedno smijemo sladoledu i to od ljetnog voća kojega smo jeli u sred zime :) 

Naravno da se sladoled jede i zimi, to nije ništa neobično, ali u ovom sladoledu sam ja ta koja je prekršila pravilo kojega se poprilično držim, a zove se "sezonsko" i uvijek me ljuti kada mi zimi nude tikvice, jagode, lubenicu i slično, za sve postoji svoje vrijeme. I onda baš ja sada izvadim iz zamrzivača paketić malina i radim sladoled , ..........ljubav :) A kada sam ga već napravila tu je i recept, brzo i jednostavno, a ukoliko imate aparat za sladoled za manje od pola sata ova slastica je na stolu. 


Sladoled od malina 

- 400 g malina
- 400 ml slatkog vrhnja
- 2 žlice meda (koristila sam bagremov)
- 1 vanilin šećer
- 1/2 žličice cimeta
- 1 žlica soka od limuna

- Maline usitniti u blenderu ili štapnim mikserom.
- Dodati ostale sastojke i sve sjediniti (u blenderu ili ručno)
- Po želji dodati  šećera  (ja ga uglavnom ne dodajem, tek ponekad dodam još žlicu meda)
- Smjesu staviti u aparat za sladoled i nakon 20-tak minuta sladoled je gotov
- Ukoliko nemate aparat smjesu staviti u prikladnu posudu u zamrzivač i nakon 3-4 sata sladoled je gotov, a u međuvremenu nekoliko puta promiješati da bude što kremastije.


Čokoladna srca (velika)

- Čokolada

Jednostavno otopiti čokoladu, izliti je u željeni kalup, zamrznuti, i srca su tu :)

Mala čokoladna srca su kupljena.


A sladoled je spreman za uživanje :)








I uživali smo, više dragi I. koji je baš pravi ljubitelj sladoleda, ali i ja sam za ovakvo osvježenje posebno kada je sladoled domaći i kada znam da je u njemu provjereno voće i pravo slatko vrhnje (sa onim zamjenama za vrhnje ne bi trebalo previše niti očekivati posebno kada je sladoled u pitanju).  

Jednostavan sladoled, jednostavne čokoladice, a sve skupa tako ukusno, fino, mekano i nježno, .......baš kao ljubav ! :) 

I nema veze što sam post koji je trebao biti za Valentinovo objavila danas jer ljubav je  svaki dan ! 
A nadam se da ću pomalo uhvatiti korak i sa krafnama, fritulama, ili ću još ponešto i propustiti, no polako......... :) 



Broj komentara: 5:

  1. Baš je divna komabinacija,i vidi se spremljena sa ljubavlju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bilježim, jer sam sada u fazi kada razmišljašljam koje ću sve sladolede raditi kad za njih dođe vrijeme. Iako volim sladoled u bilo koje vrijeme.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam šta je bolje, uvod ili recept (probam već sutra). Uživanje je čitati i pratiti vaš blog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sandra puno hvala na komentaru, ako ste uspjeli isprobati sladoled nadam se da vam se svidio. Hvala vam na lijepim riječima za blog, komentar je stigao baš u vrijeme kada sam pomalo i razmišljala nastaviti sa blogom ili ne, .....onda pročitam ovo ....i evo nastaviti ću :) Hvala !!

      Izbriši