subota, 26. studenoga 2016.

"Gumeni bomboni" od bundeve i ......pobjednik darivanja !

Gumeni bomboni nisu zdravi, znam to, ali onima koji ih vole su fini :) Recimo da ih i ja volim, ne uvijek i ne da bi svaki dan pojela neki gumeni bombon, uh to nikako ne, ali ponekad želim baš njih. I iako su mi jako simpatični oni mali šareni medvjedići ipak su mi nešto nešto draže one neke kao "trakice", slatko-kisele i posute kristal šećerom. Ne znam baš niti kojeg su okusa (mislim da je zamišljeno da budu od jagode), ali znam da mi nekada baš odgovaraju. I tada zgriješim, onako malo, jer zapravo su toliko loši da i ne mogu puno, nakon što je želja zadovoljena, 2-3 "trakice" ostatak koji dobijem u vrećici mi više nije ukusan, a ima i neki ne baš privlačan miris. Ali prije one 2-3 "trakice" uopće nije tako, mirišu i jako su fini, skoro kao današnja zdravija verzija domaćih gumenih bombona od bundeve :) 








No, prije nego što se počastimo ovim bundevastim bombončićima danas imamo pobjednika darivanja iz prošlog posta. Hvala vam svima koji ste navratili na post gdje smo sa mirisnim ružicama proslavili 7 godina bloga, hvala vam na lijepim čestitkama na FB-u, drago mi je i da vam se ružice sviđaju, a posebno hvala vama koji ste ostavili komentar ispod slavljeničkog posta i igrali se za veseli poklon. Kao što sam najavila random.org je tu da odradi svoje i rekao je da poklon stiže dragoj Mireli J. koja je ostavila  3.komentar po redu. 


True Random Number Generator  3

Mirelu i njezine odlične recepte možemo naći na njezinom blogu "Kruha i ....."  ili na fb stranici , Mirela čestitam na  dobivenom poklonu i molim te javi se na e-mail ili na fb porukom za dogovor oko slanja, poklon čeka da krene prema tebi :) 







 Nadam se da će Mirelu poklon razveseliti, a mi se idemo svi skupa malo razveseliti  bundevastim bombonima. Gumeni bomboni od bundeve su zapravo nešto između gumenih i žele bombona, nakon što sam napravila žele bombone od rajčica, iz ovog posta sada u sezoni bundeve kada je isprobavam na sve moguće načine na red su došli i današnji bomboni. Zapravo sam krenula napraviti pitu od bundeve i dok sam pripremala sastojke pomalo sam odustajala od tijesta i pečenja i odlučila da bundeva postane bombon. I postala je, jako lako i jednostavno :)


"Gumeni bomboni" od bundeve

- 200 g pečene ili kuhane bundeve
- 200 ml kokosovog mlijeka
- 1 žlica cimeta
- 1/2 žlice mljevenog đumbira
- prstohvat soli
- 100 ml soka od naranče (može se zamijeniti sokom od jabuke)
- 50 ml meda (koristila sam bagremov)
- 6 listića želatine

- 4 listića želatine preliti kokosovim mlijekom, ostaviti oko 5 minuta a zatim lagano zagrijavati dok se potpuno ne otopi.
- Bundevu, prethodno pečenu ili kuhanu, usitniti u pire (štapnim mikserom ili u blenderu)
- U posudu staviti pire od bundeve, dodati cimet, đumbir, med, sok od naranče, kokosovo mlijeko sa otopljenom želatinom. Sve dobro umiješati i procijediti. (u cjedilu će ostati uglavnom krupniji komadići bundeve)
- U procijeđenu smjesu dodati preostala 2 listića želatine, ostaviti oko 5 minuta da se otope i sve skupa još malo zagrijati uz mješanje da se želatina skroz otopi i dobije tekuća smjesa
- Staviti u kalup po želji (ja sam koristila kalupiće za praline) i kada se ohladi na sobnoj temperaturi staviti u frižider na minimum 3-4 sata hlađenja, a najbolje je ostaviti 24 sata.
Može se koristiti i obični četvrtasti kalup koji je prethodno potrebno malo namastiti.

- Nakon što su se ohladili i "stisnuli" bomboni su tu :) . One u četvrtastom kalupu samo narezati oštrim nožem u oblike po želji, a ove iz kalupića za praline samo izvaditi. Obzirom da je to bundeva bomboni neće biti jako čvrsti i sjajni, biti će malo mekši i onako kao "brašnasti" pa će se poneki teže izvaditi, ali oni i tada ostaju bundevasti bomboni :)








Sada naravno slijedi degustacija :) , zanimljivi su i zanimljivog okusa, bundeva se lijepo osjeti, začini dolaze do izražaja, med daje lijepu notu slatkoga, naranča je pravo osvježenje ovoj kombinaciji, a kokosovo mlijeko daje malo kokosa koji sve skupa čini zanimljivijim, Nesavršenog su izgleda :) , ali neću reći da su zato savršenog okusa jer mislim da toliko dobri nisu, ali da su zanimljivi jesu. 

I ono što nije zanemarivo, ako ne možete odoljeti gumenim bombonima, a želite ih ponekad zamijeniti nekom zdravijom i domaćom varijantom ovdje je ideja. Nije niti želatina najzdravija, ali postoje i zdravije varijante kojima se može zamijeniti i u konačnici ispred nas će se naći dobri, zdravi bomboni , od bundeve :) , meni posebno dragi sa malim bijelim rubom kojega je napravio  bagremov med. 








Bundeva je tako dobila svoje izdanje u bombonima, a ja ću i dalje uz juhe, salate, pečenu bundevu, slane i slatke pite, bundevu smjestiti u još pokoju kombinaciju koja mi se učini zanimljiva i svakako ukusna. Sezona je lijepih, narančastih bindeva koje donose toplinu u ovo sivo vrijeme i svakako ih treba iskoristi. 








2 komentara:

  1. Ajme, hvala ti, još ne mogu vjerovati. I jedva čekam probati tvoje marmelade :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bud emi žao što sam tako daleko pa ne mogu učestvovati u tvom lepom darivanju, pa ću se samo i dalje oblizivati na tvoje postove o divnim džwmovima. Naravno dobitnici čestitam.Ove karamel bonbonice su veoma interesantne

    OdgovoriIzbriši