subota, 21. studenoga 2015.

Juha u bojama i okusima jeseni i ......dobitnik darivanja :)

U prošlom postu je bilo darivanje, u ovom postu objavljujem dobitnika darivanja :) . U prošlom postu pričala sam o ljetu koje se vratilo i lijepo potrajalo, o šetnjama i druženjima u Gradu , a u ovom postu nakon što sam po povratku u Zg više radila, a manje šetala, ali  još uvijek po lijepom vremenu, pričati ću opet o jeseni. O jeseni koja je, sada već konačno, ispratila ljeto i drži svoje mjesto prije nego što nam dođe ona prava zima. Iako se danas kada je hladno i kišno, kada sam konačno izvadila debele džempere i jakne, može činiti da je već došla zima , ipak još uvijek uživamo u jeseni i plodovima jeseni. A po ovakvom vremenu posebno je lijepo uživati u toploj, mirisnoj juhi, u onoj koja za glavni sastojak ima bundevu, a kada bundeva ugosti i kapulu i crvenu papriku i nekoliko začina na stolu će zamirisati sva raskoš jeseni :) 








No, prije nego pređemo na recept za ovu juhu vratiti idemo objaviti pobjednika darivanja. Prije svega hvala vam svima na lijepim komentarima, na lijepim željama za blogorođendan. Hvala vam što ste se javile posebno u vrijeme kada sam ja posustala sa komentarima na vašim blogovima što znam da nije lijepo, ali sada je tako i čim se opet sastanem sama sa sobom i sa vremenom neću kod vas samo čitati već ću ponovno i pisati. A sada je na redu random.org koji kaže da je dobitnik darivanja : 

True Random Number Generator  1
(Napominjem da sam upisala min.1-max.15 što je broj komentara koji sudjeluju u darivanju  i tako dobila rezultat, ali ne mogu ovdje dobiti onu pravu sličicu random.org-a pa pokazuje kao da sam upisala 1-100)  

Evo ga, kaže broj 1, a komentar koji je prvi ili pod brojem 1 ostavila je naša draga Milkica - Mimi sa bloga Mimi´s kingdom . Još jednom hvala vam svima na komentarima i na sudjelovanju u darivanju ! Draga Milkice drago mi je da te mogu razveseliti pripremljenim poklonom i molim te javi se na mail da se dogovorimo kako i kada će poklončić naći put do tebe :) 
I evo nas opet kod jeseni, bundeve, dodataka bundevi, fine juhice. Da, za hladnijih dana dobra juha je obavezan dio obroka, ako ne i samostalan obrok, Dok sam ja uglavnom odrasla na domaćim bistrim juhama koje nam je kuhala baka i bez juhe ne mogu , dragi I.i nije preveliki ljubitelj juhe i mislim da ne bi niti primjetio da je danima nema na stolu. Ipak, pomalo smo došli do toga da voli guste povrtne juhe , došli smo i do juhe favorita :), kod nas dvoje jako popularne juhe od peršina iz ovog posta. koju i danas toplo preporučujem, A ja sam došla do toga da sve češće pripremam baš te guste juhe pune povrća i da mi sve više odgovaraju. Osim same juhe jako me veseli birati i kombinirati povrće za juhu, vesele me boje kojima me to isto povrće privlači, vesele me njegovi sirovi okusi , a zatim i oni koje dobijem kada ga pretvorim u juhicu :) I povrće za današnju juhu prštalo je bojama, bundeva, kapula, crvena paprika, posoljene i sa malo maslinovog ulja spremno su zajedno krenule prema pećnici na prvu fazu pripreme :) 



  




Juha u bojama i okusima jeseni (juha od bundeve, kapule i crvene paprike) 


- 700 g očišćene bundeve narezane na kockice - 1 veća glavica kapule - 1 veća crvena paprika - 2 do 3 žlice maslinovog ulja - cca 0,5 dcl vode - 1,5-2 dcl vrhnja za kuhanje - sol - papar - 1/2 žličice mljevenog cimeta - 1/2 žličice kurkume - 1/4 žličice mljevenog muškatnog oraščića - 1/4 žličice mljevenog đumbira - peršin i 1 žlica maslinovog ulja za serviranje 
- Kapulu i crvenu papriku očistiti i narezati , pridodati bundevi narezanoj na kockice i složiti u pleh prekriven papirom za pečenje. Posoliti i ravnomjerno preliti sa 2-3 žlice maslinovog ulja. Peći u pećnici zagrijanoj na 200 stupnjeva oko 20 minuta. - Povrće iz pećnice staviti u blender , dodati oko 0,5 dcl vode i izmiksati (ili povrće prebaciti u posudu za kuhanje, dodati vodu i usitniti ga štapnim mikserom) - Izmiksano povrće staviti u posudu za kuhanje, zagrijati do vrenja i zatim lagano kuhati dodavati vrhnje do željene gustoće juhe. - Dodati sve začine i dobro ih umiješati u juhu, sol i papar po želji do željenog okusa (obzirom da su i bundeva, i kapula i luk slatkasti trebati će malo više soli) - Nakon dodavanja začina kuhati uz stalno mješanje još oko 1 minutu i ......juha je gotova :) 
Servirati sa malo nasjeckanog peršina i 1 žlicom maslinovog ulja (možete ga i ljepše rasporediti nego što sam to ja učinila, ali ispalo je tako kako je :) ) 







Kako god da je ispalo ovo maslinovo ulje na vrhu prije prve žlice svakako ćete ga umiješati u juhu zajedno sa peršinom i tada kreće degustacija. Juha neka bude vruća i užitak neće izostati, zbilja je puna okusa, miriše, krijepi, možete popržiti i par komadića pancete i dodati je kod serviranja, tada je tek ovo i više nego odlična juha ! Nama se baš svidjela i ušla u redovan jelovnik. A sada , dok jesen još traje iskoristimo je :) , iskoristimo divnu , narančastu bundevu koja suncem oboji svaki tmuran dan, iskombinirajmo je sa korjenastim i ostalim povrćem i uživajmo svaki dan u nekoj novoj juhi u bojama i okusima jeseni ! 


 





Broj komentara: 7: